Üha sagedamini leiame end mõnes e-poes ringi vaatamas ning kaupu ostukorvi lisamas. E-poest ostmine võib olla lihtne ja mugav, kuid siin on ka teatud ohte, mida tuleks endale teadvustada.
Pretensiooni esitamise õigus on tarbijale seadusega tagatud. Kui ostetud kaup osutub ebakvaliteetseks, on tarbijal õigus esitada müüjale selle kohta kirjalik pretensioon.
Oled Sa olnud olukorras, et leidsid oma postkastist tellimata kauba pakkumise koos arvega ega tea, mida edasi teha? Isegi kui ümbrikule on märgitud paki saajana Sinu nimi, ei ole vaja tasumise või tagastamisega rutata. Vaikimine ei tähenda sel puhul nõusolekut ja maksmist kohustav leping sõlmitakse alles siis, kui avaldad selleks soovi.
Välismaal käies kasutame võimalust külastada kauplusi ja teha sisseoste. Ebameeldiva üllatusena võime koju jõudes avastada mõnel ostetud kaubal aga puuduse. Sama ebaõnn võib tabada välisriigi e-poest kaupa tellides. Mida tuleks piiriüleseid oste tehes teada?
Kindlasti tead, et kui ostetud kaup ei vasta lepingutingimustele, võib tarbija esitada selle kohta kauplejale kaebuse. Millise lepinguga on aga tegemist ja kes ning millal selle sõlmivad?