Tallinna Vormsi Lasteaia õppe-ja kasvatustöö korraldus Avaleht Laps käib lasteaias Õppetöö Tallinna Vormsi Lasteaia õppe-ja kasvatustöö korraldus TALLINNA VORMSI LASTEAIA PÄEVAKAVA JA ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KORRALDUS Päevakava Rühma päevakavad on koostatud koostöös lasteaia...
Tallinna Kristiine Lasteaia hoolekogu koosseis 2022-2023 Avaleht Tallinna Kristiine Lasteaia hoolekogu koosseis 2022-2023 Hoolekogu koosseis 2020-2021 õa Rühm Lapsevanema nimi Käbikuningad Mirjam Teramees Mesikäpad Kertu Lepik- Oese Kukulinnud Madis Mark Mustud...
2019 Tallinna Suur-Pae Lasteaia metoodikakeskuse tööplaan Avaleht 2019 Tallinna Suur-Pae Lasteaia metoodikakeskuse tööplaan 2019 Tallinna Suur-Pae Lasteaia eesti keele kui teise keele metoodikakeskuse tegevuskava Läbiviimise aeg Tegevused Jaanuar Kirjanduse kuu...
Tallinna Lasteaia Südameke visioon, missioon ja põhiväärtused Avaleht Tallinna Lasteaia Südameke visioon, missioon ja põhiväärtused VISIOON Tallinna Lasteaed Südameke on lapsevanemate poolt hinnatud arukas teejuht õnneliku lapse kasvamisel. MISSIOON Lapsest lähtuvalt loome...
Kopli lasteaia pidu kandub üle kogu Tallinna Avaleht Kopli lasteaia pidu kandub üle kogu Tallinna Kopli lasteaed tähistab novembris suurürituste sarjaga 75 aasta möödumist lasteaia avamisest ja Tallinna vanima lasteaiaks ehitatud hoone valmimisest...
Aktiivne ja turvaline koolipäev Avaleht Koolielu Projektid Lõppenud projektid Aktiivne ja turvaline koolipäev Õismäe Gümnaasium osaleb aastatel 2009-2012 Kesk-Balti Interreg IVA programmi projektis "Aktiivne ja turvaline koolipäev". Projektipartneriteks on...
Lasteaia missioon ja visioon Avaleht Lasteaiast Tutvustus Lasteaia missioon ja visioon Visioon Tallinna Ülemiste Lasteaed on lasteasutus, kus lapsevanemate, personali ja hoolekogu tihedas koostöös luuakse lapsele õnnelik lapsepõlv...
Keskkonnahariduslikud programmid Avaleht Lasteaiast Projektid Keskkonnahariduslikud programmid Meie lasteaed on mitmeid aastaid kirjutanud projekte SA Keskkonnainvesteeringute Keskusele, et mitmekesistada igapäevast õppekasvatusprotsessi ning...