Tallinna Reaalkooli 10. klassi õpilane Monika Alu veetis aasta vahetusõpilasena Ameerika Ühendriikides – riigis, mida ta oli juba pikka aega unistanud külastada.
Eestis on pilliõpe sageli seotud ajakava piirangute, kulude ja asukohast tingitud väljakutsetega. Just neist probleemidest ajendatuna otsustas kogenud trummar ja õpetaja Henri Kuusk luua midagi enneolematut – Eesti esimese veebipõhise trummikooli Küttekool.
Tallinna Haridusamet kutsub esitama projekte, mis toetavad 4–26-aastaste laste ja noorte mitmekülgset arengut. Projektitoetuse eesmärk on pakkuda noortele erinevaid võimalusi eneseteostuseks, loome- ja arengupotentsiaali avastamiseks ning arendamiseks.
Digimentorid kutsuvad gümnaasiumi ja rakendusõppeasutuste noori ja ülikoolide praeguseid ja endiseid tudengeid osalema konkursil, et jagada oma kogemusi digimentorina. Ettevõtmise eesmärk on tunnustada noori, kes on aidanud eakatel või lastel arendada digioskusi ning toetada nende hakkamasaamist tänapäeva digikeskses maailmas.
30. mail kell 19 toimub noorte lugemisöö, mis on välja kasvanud 2024. aasta augustis Saaremaal toimunud neidude lugemisööst, mille idee autor on 14-aastane Orissaare gümnaasiumi õpilane Roosi Kelder.
17. mail toimus Lasnamäel Tallinna 2025. aasta grafitihooaja avaüritus, mille raames avati mobiilsete noorsootöötajate eestvedamisel Raadiku 8c parklahoone tagaseinal piirkonna esimene legaalne grafitisein. Tegemist on juba neljanda legaalse grafitiseinaga pealinnas.
Tallinna Haridusamet toetab erahuvikoolide tegevust tänavu 327 500 euroga, et kindlustada lastele ja noortele suunatud mitmekülgse huvihariduse pakkumist. Toetus on mõeldud huvikoolide õpetajate töötasude maksmiseks, õppevahendite soetamiseks ja majanduskulude katmiseks.
Tallinna linn kutsub kõiki liikuma ja sportima. Alates 10. juunist on linna koolistaadionid ja spordiväljakud kõigile linnaelanikele tasuta sportimiseks taas avatud.
Eesti Väitlusselts ja President Kaljulaidi fond käivitasid Heateo Haridusfondi toel Arutleva kooli programmi, mille eesmärk on luua sisukat diskussiooni väärtustav koolikeskkond.