Rühmad 2025/2026 Avaleht Kontaktid Rühmad 2025/2026 🌺 Päikesejänkud Õpetaja: Hedi Kiristaja Abiõpetajad: Maie Lazareva ja Kristiina Razumova Hedi.Kiristaja@liivalossi.edu.ee Maie.Lazareva@liivalossi.edu...
Rühmad 2025/2026 Avaleht Lasteaiast Rühmad 2025/2026 Lotte tel. 53038937 Aiarühm 6-7a. lapsed Õpetaja : Helen Viitong Helen.Viitong@allika.edu.ee Abiõpetaja: Anastasija Fursova Anastasija.Fursova@allika...
Õppeaasta 2025-2026 Avaleht Õppetöö Õppeaasta 2025-2026 Kooliaasta algus 01.09.2025, kooliaasta lõpp 09.06.2026.a Õppeaasta eesmärgid eestikeelsele õppele ülemineku arendus; ; ennastjuhtiva õppija...
Lasnamäe Leht 2025 Avaleht Lasnamäe Leht Lasnamäe Leht 2025 2025. aastal ilmub Lasnamäe Leht järgmistel kuupäevadel: 13.01, 10.02, 10.03, 07.04, 05.05, 02.06*; 07.07*; 04.08, 08.09, 06.10, 08.12. * Tiraaž 60...
Huviringid 2025-2026 Avaleht Projektid ja huvitegevus Huviringid Huviringid 2025-2026 Huviringidesse saab registreerida läbi vormi või juhendaja. VÕRKPALL (3.–6. klass ja 7.–9. klass) N või R 14.30 – 16.00 (3.-6. kl). Tabelis välja...
2025/2026 õppeaasta Avaleht Kontakt 2025/2026 õppeaasta Rühm MILLIMALLIKAD Haaviku tee 10 II korrus Õpetaja Karita Abiõpetaja Ilme Rühma telefon: +37253239663 Õppekeel: eesti keel LAINE Haaviku tee 10 I...
Nõmme hoovimüügipäevad 2025 Avaleht Nõmme hoovimüügipäevad 2025 Maist septembrini avavad nõmmekad iga kuu kolmandal pühapäeval oma koduhoovid, et pakkuda mõnusat päeva täis avastamist ja kogukonnatunnet! Tule...
Valverühmad 2025/2026 Avaleht Valverühmad 2025/2026 Valverühmad on: September- Tuulepesa(A korpus) Oktoober- Tuulelipp (A korpus) November- Tuulepall (B korpus) Detsember- Tuuleveski (B korpus) Jaanuar-...
TUNNIPLAAN 2025-2026 Avaleht TUNNIPLAAN 2025-2026 ESMASPÄEV TEISIPÄEV KOLMAPÄEV NELJAPÄEV REEDE LAUPÄEV MUUSIKA JA KUNST MUUSIKARINGID Laste- ja noortekoor HELLAS Õp A.Kaidja 1.grupp 13.15-17.10 2...
Õppeaasta 2025/2026 Avaleht Õppetöö Õppeaasta 2025/2026 Õppeaasta eesmärgid 1. Õpilaste sotsiaal-emotsionaalsete oskuste arendamine 2. KiVa programmis osalemine - kiusamise ennetamine ja vähendamine 3...