Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet teatab vastavalt keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse (KeHJS) § 35 lõike 6 kohaselt, et...
Tallinna Linnavalitsus on saatnud volikogule kinnitamiseks eelnõu, milles muuhulgas viiakse linnaosa valitsuste lapse heaolu spetsialistide ametikohad...
Tallinna soovil viis Sotsiaalkindlustusamet läbi lastekaitsetööd kontrolliva järelvalvemenetluse akti, millest selguvate kitsaskohtade likvideerimine...
3. detsembril tunnustasid Tallinna linnavalitsus ning Tallinna sotsiaal- ja tervishoiuamet raekojas 2024. aasta silmapaistvamaid sotsiaaltöötajaid ja valdkonnale pühendunud spetsialiste.
Tallinna linnavalitsus algatas uue arengudokumendi „Tallinna laste ja noorte vaimse tervise tegevuskava 2025–2035“ koostamise ja kinnitas selle lähteülesande. Tegevuskava eesmärk on suurendada laste ja noorte vaimset heaolu, ennetada vaimse tervise probleemide teket ning pakkuda vajadusel tuge nii lastele ja noortele kui ka nende peredele.
Kadrioru pargi uus oranžerii aadressil Lydia Koidula 34a, Tallinn, on avatud ning valmis pakkuma kaasaegseid töötingimusi pargi töötajatele ja kasvutingimusi eksootilistele taimedele.
Tallinna linnavalitsus ning sotsiaal- ja tervishoiuamet tunnustasid ja tänasid eile, 11. detsembril raekojas tänavusi silmapaistvamaid tervishoiutöötajaid.
2024. aastal Tallinna munitsipaalkoolides rakendatud KiVa programm on näidanud kiiduväärt tulemusi kiusamise vähendamisel. Kogutud andmed kinnitavad, et kiusamise tase pealinna koolides on oluliselt madalam kui teistes KiVa-programmiga liitunud Eesti koolides.
Tallinna Haridusamet on käivitanud programmi, mille raames saavad kõik munitsipaalkoolide õpilased tasuta sooja hommikueine. Jaanuaris viidi ellu vajalikud ettevalmistused ning tänaseks on programmiga liitunud kõik koolid. Hetkel kasutab seda võimalust ligikaudu 4000 õpilast.
Tallinna Haridusamet on koos partneritega välja töötanud akadeemilise ja vaimse heaolu seireprogrammi, mis aitab toetada koolitöötajate ja üleminekuklasside õpilaste heaolu, ennetada vaimse tervise probleeme ning jälgida akadeemilisi tulemusi.