Gümnaasiumisse astumine Avaleht Kool Õppima asumine Gümnaasiumisse astumine Kõikidel põhikooli lõpetanud õpilastel on õigus kandideerida soovitud gümnaasiumisse. Igal koolil on vastuvõtu tingimused ja kord, millega saab...
Keelekümblusprogrammiga liitunud Tallinna koolid Avaleht Keelekümblusprogrammiga liitunud Tallinna koolid Nr Kool Liitumise aasta Keelekümbluse mudel 1 Tallinna Läänemere Gümnaasium 2000 Varane keelekümblus 2 Tallinna Mustamäe Humanitaargümnaasium 2000...
Laps läheb kooli Avaleht Lapsevanemale Laps läheb kooli Esimeesse klassi astumine Tallinna koolide üldinfo Koolide kontaktid
Kopli ametikool alustas õpilaste vastuvõttu Avaleht Kopli ametikool alustas õpilaste vastuvõttu Sel sügisel avatav linna esimene munitsipaalkutsekool – Kopli ametikool – alustas õpilaste vastuvõttu. Kool pakub kokku 130-le eesti ja vene keelt...
Kiusamiseks vaba Avaleht Lasteaiast Projektid ja koostööpartnerid Kiusamiseks vaba Projekti eesmärgid: Tähtis on, et laste vahel tekiks üksteist arvestav ja kaasav kultuur. Lasteaias loodud head suhted laste vahel peaksid kanduma...
Haabersti mittetulundustegevuse toetused 2004 Avaleht Haabersti mittetulundustegevuse toetused 2004 TOETUSE TAOTLUSE ESITAJA TEGEVUSE EESMÄRK / PROJEKTI NIMETUS TOETUS FIE Taimi Hannus Õismäe koolinoorte liiklusteadmiste tõstmine 17500 FIE Marko...
Hoolekogu Avaleht Hoolekogu Hoolekogu on alaliselt tegutsev organ, kelle ülesanne on jälgida, et õppe- ja kasvatustegevus vastaks laste arengule ja huvidele ning teha...
Päevakava Avaleht Lapsevanemale Päevakava Sõimerühm Liivakivikesed 7.00 – 8.45 laste vastuvõtmine, mäng 8.45 – 9.15 hommikusöök 9.30 – 12.00 hommikused organiseeritud tegevused toas ja õues 12...
Rühmade päevakavad Avaleht Lapsevanemale Rühmade päevakavad VALVERÜHM on avatud Lauteri 1 majas: 7.00 - 8.00 Laste vastuvõtmine, vabategevus 18.00 - 19.00 Vabamäng, laste kojuminek GONSIORI MAJAD on avatud...
Erivajadusega laps Avaleht Info lapsevanemale Õppetöö Erivajadusega laps ERIVAJADUSTEGA LAPSE ARENGU TOETAMINE JA KORRALDUS Erivajadusega laps on laps, kelle võimetest, terviseseisundist, keelelisest ja kultuurilisest...