Tähekivide rühma lapsed on sel talvel väga tublisti suusatanud. Juba eelmisel õppeaastal lastele jõulukingiks toodud suusad on sel aastal lume rohkuse tõttu palju kilomeetreid mõõtnud.
Tänu Erasmus+ programmile ja Goethe Instituudile on nüüd juba kuuendat nädalat järjest meie lasteaias kaksikõed Jette ja Fenna Preetzi linnast, kes õpivad sotsiaalpedagoogideks. Kaks toredat ja sõbralikku Saksamaa tüdrukut, kes praktiseerivad siin oma õpetaja oskusi. Võitnud sellest võimalusest oleme nii meie kui ka nemad.
Sellel õppeaastal osalevad aktiivselt 5.K klassi õpilased rahvusvahelise projekti „TellUs“ töös eTwinning keskkonnas. eTwinning see on virtuaalne keskkond, mis võimaldab õpilastel ja õpetajatel teha koostööd Euroopa koolidega, kasutades IT vahendeid.
November on vaimse tervise ja märkamise kuu ning selle raames korraldab Tallinna Lehola lasteaed kolmandat korda helkurikampaaniat. Sellel aastal toimub see veidi laiemalt. Tavapäraselt on helkurid riputatud lasteaia aias kasvavale sirelipõõsale. Lapsevanemad ja õpetajad on varasemalt toonud põõsale helkureid, mis kodudes üleliigsed. Möödujad, kel helkurit ei ole saavad selle võtta ja endale pimedal ajal külge riputada.
Haabersti linnaosavalitsus kuulutab välja haridusvaldkonna tunnustuskonkursi. Konkursiga soovib linnaosavalitsus tunnustada Eesti Vabariigi aastapäeva eel haridusvaldkonna töötajaid, kes on silma paistnud koroonaviiruse tõttu keeruliseks kujunenud õppeaastal.
Täna, 10. märtsil asetati nurgakivi Tallinna Asunduse lasteaia uuele korpusele, mis ehitatakse vana, nüüdseks lammutatud hoone asemele. Lasteaed saab juurde ühe rühma ning välja ehitatakse ka õuesõppe tegevusi võimaldav hooviala.
10. märtsil asetati nurgakivi Tallinna Asunduse lasteaia uuele korpusele, mis ehitatakse vana, nüüdseks lammutatud hoone asemele. Lasteaed saab juurde ühe rühma ning välja ehitatakse ka õuesõppe tegevusi võimaldav hooviala.
Ajavahemikul 28.02-04.03.2022 tähistas Tallinna Meelespea Lasteaed oma 45.juubelit ning toimus mitmeid pidulikke sündmusi nii lastele kui lasteaia personalile.