Eestis on tuhandeid edukaid ettevõtteid ja ärisid, kelle uudsed tooted-teenused on võitnud klientide südamed ning lojaalsuse. Siinne väike koduturg seab aga kasvule piirangud. Millised on Eesti ettevõtete võimalused välisturgudel ja kuidas saavutada rahvusvahelist edu?
Kuigi kosmosetehnoloogia võib eemalseisjale tunduda pelutav, on Eesti ettevõtetel võimalusi valdkonnas äri arendada ning edu saavutada. Kuni 8. maini on avatud Euroopa Kosmoseagentuuri Eesti äriinkubaatori taotlusvoor, kus on võimalik saada lennukatele ideedele arendustoetust ning luua väärtuslikke rahvusvahelisi kontakte teiste Euroopa kosmoseettevõtega.
Aprilli keskpaigas toimub Tallinnas kultuurikatlas MELT innovatsioonifoorum alapealkirjaga “Kasv algab ekspordist: kuidas viia Eesti ettevõtted maailmaturule?” Sisutiheda päeva peaesinejaks on hinnatud Rootsi analüütik Christopher Lyrhem, kelle sõnul muudavad uued tehnoloogiad nagu isesõitvad autod, robotid, taastuvmaterjalid ning tehisintellekti laialdane kasutus märkimisväärselt majanduse toimimisprintsiipe.