Kunstiring (L.Budnitskaja) Avaleht Ringid KUNST Kunstiring (L.Budnitskaja) VANUS: 4-19.a TEGEVUS: Kunsti huviringis saavad lapsed avastada ja arendada oma loovust joonistamise ja maalimise kaudu. Õpime värvusõpetuse ja...
Avalduste ja taotluste vormid Avaleht Üldinfo Avalduste ja taotluste vormid 1.klassi vastuvõtu taotlus (uuendatud 29.01.2024) Tasulise pikapäevarühma koha taotlus (avalikustatud 11.09.2025) Alg- ja põhikooli vastuvõtu taotlus...
Avalik konkurss Käo Tugikeskuse direktori ametikoha täitmiseks Avaleht Avalik konkurss Käo Tugikeskuse direktori ametikoha täitmiseks Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuamet kuulutab välja avaliku konkursi Käo Tugikeskuse direktori ametikoha täitmiseks. Käo Tugikeskus on Tallinna...
Loovusring "Erudiit" (õp.Larissa Budnitskaja) Avaleht Loovusring "Erudiit" (õp.Larissa Budnitskaja) VANUS: 10.-11. a TEGEVUS: "Erudiit" on teadmishimulistele lastele suunatud huviring, kus arendatakse lugemis-, kirjutamis- ja arutlemisoskust. Ringis...
Õppetöö korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Õppetöö korraldus Lasteaia elu aitab süsteemselt, eesmärgistatult ja järjepidevalt korraldada arengukava ning õppeaasta tegevuskava. Laste õpetamine ja arendamine...
I Tervisedenduse baaskoolitus Avaleht I Tervisedenduse baaskoolitus Tervisedenduse baaskoolitus andis kõikidele Tallinna linnaosade tervisemeeskondadele ühtsed teadmised tervisedenduse alustest ja teooriatest...
Õppe- ja kasvatustöö korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppetegevus Õppe- ja kasvatustöö korraldus Õppe- ja kasvatustegevuse korralduse aluseks on Tallinna Järveotsa Lasteaia õppekava, mis lähtub koolieelse lasteasutuse riiklikust õppekavast...
Õpetajad Avaleht Koolipere Õpetajad Nimi Amet Klassijuhataja Telefon E-post Lisainfo Anne Ermast muusika, muusikaringid, laulukoorid anne.ermast@kivimae.ee Anneli Laaspere...
INTHERWASTE - Porto seminari esitlused Avaleht INTHERWASTE - Porto seminari esitlused Projekti INTHERWASTE temaatilise seminari esitlused (Porto, 9.03.17.), inglise keeles Project_Overview GP2_Tallinn_WasteHouses GP7_Porto...