Vastuvõtu ja väljaarvamise kord Avaleht Lasteasutuse üldtutvustus Vastuvõtu ja väljaarvamise kord Lapse vastuvõtmist lasteaeda reguleerib Tallinna Linnavalitsuse 22. aprilli 2015 määrus nr 18 "Laste koolieelsesse lasteasutusse vastuvõtu ja sealt...
Tallinna Kristiine lasteaia päevakava Avaleht LAPSEVANEMALE Tallinna Kristiine lasteaia päevakava Toidukordade arv ja söögiaja kestus on reguleeritud Tervisekaitsenõuded toitlustamisele koolieelses lasteasutuses ja koolis , millest tulenevalt...
Õppekava Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Õppekava Tallinna Lasteaed Vikerkaar õppekava töötatakse välja koostöös lasteaia pedagoogilise personaliga lähtudes Vabariigi Valitsuse 29. mai 2008.a...
Erivajadusega laps Avaleht Õppetöö Erivajadusega laps Lasteasutus saab lapse erivajadusest tulenevalt võimaldada: individuaalset lähenemist - rühma töötajate koostöö igapäevase õppe- ja kasvatusprotsessi...
Toidumenüü Avaleht Info lapsevanemale Toidumenüü Alates 01.08.2020 pakub meie lasteaias toitlustust Baltic Restaurants Estonia AS. 1.-5.12 NÄDALAMENÜÜ 8.-12.12 NÄDALAMENÜÜ 15.-19.12 NÄDALAMENÜÜ 22...
Tutvustus Avaleht Lasteaiast Tutvustus Tallinna Lindakivi Lasteaed avati märtsis 1981. aastal Tallinna 156. Lastepäevakodu nime all. Alates 1999. aastast kannab lasteaed nime Tallinna...
Õppe- ja kasvatustöö Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Õppe- ja kasvatustöö Õppekava Tallinna Lasteaia Kirsike õppekava on leitav siit Õppe-ja kasvatustegevuse üldeesmärg Õppe- ja kasvatustegevuse üldeesmärk on lapse...
Tegevuskava Avaleht Lasteaiast Dokumendid Tegevuskava Tallinna Endla lasteaia 2024/2025 õppeaasta eesmärk on: Luua rõõmus ja loov eestikeelne õpipäev Endla AIAS, mis toetub lasteaia väärtustele ja...
Tallinn arvudes 2000 - Haridus ja Kultuur Avaleht Tallinn arvudes 2000 - Haridus ja Kultuur Haridus ja kultuur 1. Haridusasutused Tallinnas 2000/2001 õa 2. Koolieelsed lasteasutused, 01.01.2001 3. Õpetajate jaotus haridustaseme järgi, 2000...
Sisehindamise aruanne Avaleht Lasteaiast Dokumendid Sisehindamise aruanne Koolieelse lasteasutuse seaduse § 24² sätestab, et s isehindamine on pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja...