Maikuu haridusjuhiks 2017 valiti Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi direktor Raino Liblik, kuu haridustegu on Tallinna Lastesõime Hellik projekt „Igale lapsele oma Kaisukalli“.
MÕK tähendab muutunud õpikäsitust ehk õppimist ja õpetamist teistmoodi, kui vaid koolipingis ja tahvli ees. Kuidas lapsed uutmoodi õppimist näevad, selgus Tallinna MÕK-i kuu filmikonkursil „Multikas õppivast koolist“.
19. mail toimus Kadrioru Saksa Gümnaasiumi Mäe majas MÕK-teemaline seminar "Paindliku koolipäeva korraldus (kogupäevakool) ja uue õppekava põhimõtted Soomes".
Tallinna MÕK-kuu filmikonkurss „Multikas õppivast koolist“ on täies hoos – laekunud juba 17 eriilmelist teost. Filme, multikaid ja klippe saab üles laadida veel 25. maini, aga hääletus juba käib ja auhinnad on ihaldusväärsed.
Kui aprillis olid Tallinna haridusasutused haaratud ülelinnalise nutikuuga, siis 2. mail saab alguse Tallinna haridusasutuste MÕK-i kuu. Koolid ja lasteaiad korraldavad kuu aja jooksul kokku ligi 200 üritust, et jagada muutunud õpikäsituse häid kogemusi nii omavahel kui ka avalikkusega.
28. oktoobri 2016 toimus Tallinna Tähekese lasteaias konverents „Raamat lapse elus“, kus eriline tähelepanu oli kaasaegse Eesti lastekirjanduse tutvustamisel.
Tallinna Haridusamet ja Eesti Uuringukeskus viisid mais-juunis 2016 Tallinna munitsipaalkoolides läbi ulatusliku rahulolu-uuringu. 12. oktoobril 2016 kell 14 tutvustatakse Õpetajate Majas (Raekoja plats 14) uuringu tulemusi linna koolijuhtidele.
8. veebruaril jätkus muutunud õpikäsitust (MÕK) toetavate kogemusseminaride sari, kus viis kooli avavad üksteisele oma uksed ja tutvustavad uutmoodi õpetamist oma koolis.
Tallinna Haridusamet koos Tallinna Ülikooli ja viie kooliga on alustanud projekti, mille eesmärgiks on toetada Tallinna koole uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomisel. 19. jaanuaril 2017 saab teoks esimene kogemusseminar Merivälja Koolis.