23. augustist 1. septembrini 2019 toimus Kranevos Bulgaarias Euroopa Liidu Erasmus+ programmi raames Bulgaaria, Eesti, Läti, Leedu ja Rumeenia logopeedidele suunatud koolitus „LINKS – Logopedists Interact for New Knowledge and Skills“.
5. juunil 2019 toimus Eesti Rahvusraamatukogu konverentsisaalis laste ja noorte keskkonnateadlikkuse kujunemist edendava ülemaailmse programmi ehk Rohelise kooli konverents, kus ühtlasi anti haridusasutustele üle ökomärgis „Roheline lipp“.
Tallinna Kristiine Gümnaasium avab täna uue robootikalabori Öökullide Roboakadeemia, mille missiooniks on lõimida robootikat kooli õppekavadesse ja esimeste kooliastmete erinevatesse ainetundidesse, toetades sellega noorte digioskuste arengut ning moodsa tehnika rakendusoskusi.
Tallinna Haridusamet koostöös koolidega korraldab juba neljandat aastat õpikodade programmi „Vau! Ohhoo!“, mis tänavu saab juurde uue programmi „Harjutused eluks“. Laieneb ka osalejate ring.
26. novembril külastasid Tallinna Kullatera Lasteaeda Taani täiskasvanute meedia ja ajakirjanduse kooli kolmanda ja neljanda kursuse tudengid, kes on Erasmus+ projekti kaudu vahetusüliõpilastena Taani õppima sõitnud Uus-Meremaalt, Austraaliast ja USAst.
20. novembril toimus Harjumaal Peetri Lasteaed-Põhikoolis piirkondlik Progetiigri tulevikutegijate Harjumaa „Digi-Tiigrijaht 2019“. Lapsed esitlesid enda tehtud mänge, mille loomisel oli kasutatud robootikat ja programmeerimist.
Igal õppeaastal koostavad põhikooli õpilased hulganisti loovöid ning referaate-teadustöid, mis tavaliselt peale ära kuulamist ja hindamist vaikselt kodudesse ja kapisügavustesse kaovad.
27. veebruaril kuulutati Hiina Rahvavabariigi pealinnas Pekingis välja rahvusvahelise kvaliteediinnovatsiooni auhinna (Quality Innovation Award) võitjad ja anti üle autasud. Tallinna 21. Koolile anti auhind üle 19. märtsil Estonia kontserdisaalis.
14.-15. veebruaril 2019 osalesid Lasnamäe lasteaedade direktorid koolitusel „Mitmekeelse õppe võimalustega ja parimate kogemustega tutvumine Ida-Virumaa lasteaedade ja lasteaiaõpetajaid koolitava kõrgkooli näitel".