Tallinna Lasteaia Delfiin Merikilpkonnakese rühm osaleb juba neljandat aastat projektis "Professionaalne eestikeelne rühmaõpetaja vene õppekeelega lasteaiarühmas".
Tallinna kesklinna kolmes pargis riputatakse eeloleva esmaspäeva, 14. veebruari õhtul puudele mitusada heade soovidega kaarti, mida igaüks saab sõbrapäeva puhul sealt kaasa võtta.
Transpordiamet tänab ja tunnustab tublisid ja säravaid õpetajaid, kes tegelevad aktiivselt liikluskasvatuse lõimimisega igapäevasesse õppe- ja kasvatustegevusse andes sellega olulise panuse nii laste kui lastevanemate liiklusteadlikkuse tõstmisele. Alates 2013 aastast läbiviidaval konkursil osales rekordarv õpetajaid ning tänavuseks liiklusõpetajaks põhja piirkonnas valiti Lembi Berkman Tallinna Lille Lasteaiast. Palju õnne ja energiat õpetaja Lembi Berkmanile ning kõigilie nominentidele!
Tallinna Loitsu Lasteaed, Tallinna Linnamäe Lasteaed, Tallinna Mustakivi Lasteaed ja Tallinna Kirsikese Lasteaed otsustasid toetada ühiselt laste tervist aktiivsete ja rõõmu pakkuvate tegevustega.
November on vaimse tervise ja märkamise kuu ning selle raames korraldab Tallinna Lehola lasteaed kolmandat korda helkurikampaaniat. Sellel aastal toimub see veidi laiemalt. Tavapäraselt on helkurid riputatud lasteaia aias kasvavale sirelipõõsale. Lapsevanemad ja õpetajad on varasemalt toonud põõsale helkureid, mis kodudes üleliigsed. Möödujad, kel helkurit ei ole saavad selle võtta ja endale pimedal ajal külge riputada.
3. mail avati Vanasadamas jahisadama kai ääres mereprügipüüduri Seabin teine hooaeg. Tallinna Seabin’i keskkonnahariduslikud tegevused on valitud Euroopa Liidu 2021. aasta rohelise nädala partnerlusürituseks, tõstmaks esile mereprügist lähtuvat ohtu veekeskkonnale.
Aegna loodusmaja kutsub haridusasutusi osalema tasuta õppeprogrammides, eelregistreerimine on juba avatud. Muutub veetranspordi kulude hüvitamise kord Tallinna munitsipaalharidusasutustele.
Tallinna Meelespea Lasteaed osaleb partnerina Sihtasutus Archimedes Erasmus+ programmi KA201 strateegilise koostöö projektis „Building a Narrative approach fostering collaboration between preschools and libraries“.