Tallinna Kesklinnas jätkuvad Pronksi tänava rekonstrueerimistööd, kuid alates tänasest on liiklusele avatud Pronksi – Raua ja Pronksi – Gonsiori ristmikud.
Jõe ja Pronksi tänavate rekonstrueerimine on nüüdseks lõpusirgel – uuenenud tänavad avatakse liiklusele reede, 20. oktoobri õhtul. Liiklusolukorda leevendab ka samaaegne Narva mnt–Jõe–Pronksi ja Narva mnt–Laikmaa–Hobujaama ristmike avamine. Tänavate avamine toob kaasa mitmeid muudatusi kesklinna läbivate bussiliinide töös.
Esmaspäeval, 15. jaanuaril alustab ettevõte GScan OÜ, kes oli ühtlasi üks neljast Tallinnovation 2023 võitjatest, Tallinna linnavalitsuse peahoone (Vabaduse väljak 7) välisfassaadi ristlõike mõõtmist müüonskannerite abil. Mõõtmised kestavad ligi kolm nädalat.
„Turvalise koolitee“ programmi esimeses lennus osaleb 15 Tallinna kooli, mille ümbruses esineb probleeme ohutute jalgsi- ja rattaühendustega, sõiduteede ületuskohtade, autode peatumiskohtade või liiklust rahustavate meetmetega. Lähiaastatel jõuab programm kõigi sekkumist vajavate Tallinna koolideni.
Tallinna Kristiine lasteaia vana, kitsaks jäänud maja lammutatakse ning selle asemele ehitatakse uus, avar ja valgusküllane hoone. Teisipäeval, 27. veebruaril kell 14.30 antakse sümboolselt töömaa üle Nordlin Ehitus OÜ-le.
Financial Timesi poolt väljaantava ajakirja fDi Magazine edetabelis „Tuleviku Euroopa linnad ja regioonid 2024“ on Tallinn Euroopa keskmise suurusega linnade arvestuses kahes kategoorias kümne seas.
Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet, AS Utilitas Tallinn ja AS Tallinna Vesi sõlmivad koostöökokkuleppe, mis võimaldab tehnovõrkude ehitamist ja rekonstrueerimist paremini planeerida ning sünkroniseerida kaeve- ja ehitustöid linna muu taristu rajamisega, vähendades seeläbi ehitustööde mõju linna elanikele ja ettevõtetele.
Tallinna linnavalitsus saatis sel nädalal volikogule kinnitamiseks lisaeelarve, mille kohaselt suureneb linnaeelarve kogumaht 9,5 miljoni euro võrra. Eelarvesse lisati investeeringud ühistranspordi veeremi uuendamiseks, mis annab aluse hangete korraldamiseks 10 trammi, 30 gaasibussi ja 40 akutrolli ostmiseks ning trollitaristu projekteerimiseks.
Tallinna linnavalitsus otsustas jätkata Hipodroomi ristimiku arendamist praeguseks valmis projekteeritud lahenduse järgi, sest see arvestab kõigi inimestega, sõltumata liikumisviisist ning on piisava läbilaskevõimega. Linn toetab seega arendajat projekti kiirel elluviimisel.
Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet teatab vastavalt keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse (KeHJS) § 35 lõike 6 kohaselt, et...