Mais käivitunud Tallinna ööbusside pilootprojekt kestab algselt kavandatud 17. septembri asemel oktoobrikuu lõpuni. Katseperioodi viimased ööbussid sõidavad liinile 29. oktoobril.
Alates 1. novembrist taastatakse Tallinnas trammiliin nr 5, mis hakkab sõitma marsruudil Kopli–Vana-Lõuna. Ajutine Tondit ja Koplit ühendanud liin nr 6 lõpetab töö. Sellega seoses sünkroniseeritakse kõikide trammiliinide sõiduplaane. Samuti korrigeeritakse trolliliinide graafikuid, et tagada nende parem töö.
„Turvalise koolitee“ programmi esimeses lennus osaleb 15 Tallinna kooli, mille ümbruses esineb probleeme ohutute jalgsi- ja rattaühendustega, sõiduteede ületuskohtade, autode peatumiskohtade või liiklust rahustavate meetmetega. Lähiaastatel jõuab programm kõigi sekkumist vajavate Tallinna koolideni.
Mullu katsetati koostöös elektritõukerataste renditeenust pakkuvate Bolti ja Tuulega Tallinna kesklinnas tõukerataste parkimisalasid. Pilootprojekt vastas ootustele ning sel suvel on plaanis ala laiendada Kadrioru ja Telliskivi suunas. Täpsemad parkimiskohtade asukohad ning arv selguvad lõplikult maikuus.
Tallinna linn on võtnud haridusstrateegias 2020–2030 eesmärgiks kaasajastada 2030. aastaks kogu kooli- ja lasteaiavõrk. Sellel aastal investeerib linn lasteaedade uuendamisse üle 38 miljoni euro.
Tallinna Loomaaia territooriumil testitakse augustis nägemispuudega inimestele suunatud ligipääsetavust parandavat mobiilirakendust NaviLens. Äpp võimaldab saada mobiilikaamerate loetavate innovaatiliste koodide abil olulisi teekonnajuhiseid ja teavet atraktsioonide kohta. Projekti algatajaks on Tallinna Strateegiakeskuse turismiosakond ja see on osa pikemaajalisest arendustööst linna viidasüsteemi uuendamiseks.
Tallinn katsetab projekti Test in Tallinn raames koos ettevõttega Hayden AI automatiseeritud kontrolli bussiradadel ja bussipeatustes, et välja selgitada rikkumiste arv kahel kesklinna läbival kriitilisel marsruudil. 90-päevane pilootprojekt käivitub novembris bussiliinidel 5 ja 67. Katseperioodil trahve ei määrata.
Eesti Keskkonnateenused AS viis 15. –18. oktoobril läbi pilootprojekti, et testida oma teenindatavates piirkondades elektrilist jäätmeveokit. Esimese katsetuse tulemused räägivad sisepõlemismootori kasuks, kuid näitavad siiski perspektiivi kestlikumaks jäätmeveoks.