Varad Avaleht Varad Varade pakkumised Varade vormid asuvad siin Videojuhendid SAP Portalis inventuurinimekirja väljavõtmiseks ja dokumentide vormistamiseks Inventuuri...
Visioon, missioon ja väärtused Avaleht Lasteaiast Visioon, missioon ja väärtused VISIOON Väärtustame lapse isiksust, kujundame lapses soovi uurida, teada saada ja tahet iseseisvaks õppimiseks koolis. Teeme kõik, et laps saaks...
Erasmus + rahvusvahelised projektid Avaleht Lasteaiast Projektid Erasmus + rahvusvahelised projektid Positiivne jälg paremaks tulevikuks 01.09.2023 - 30.11.2024 Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse Agentuuri otsusesl rahastati meie kirjutatud...
Korruptsiooni ennetus Avaleht Üldinfo Korruptsiooni ennetus Korruptsiooni ennetamise meetmete eest vastutab direktor Oksana Tassimova, direktor@karjamaa.ee , tel. 6487880 Teade toimingupiirangu kohaldamata...
2017. aasta sündmuste pildid - Mustamäe - Konverents Positiivne Mustamäe Avaleht Galerii 2017. aasta sündmuste pildid - Mustamäe - Konverents Positiivne Mustamäe Konverents "Positiivne Mustamäe", kus tehti kokkuvõtted 4 aastaga saavutatust ja räägiti tulevikust. Suurematest projektidest rääkis tegevlinnapea...
Dokumendiregister Avaleht Koolikorraldus Avalik teave Dokumendiregister Lasnamäe Gümnaasium kasutab Tallinna linna ametiasutuste dokumendihaldussüsteemi Postipoiss Lasnamäe Gümnaasium avalik dokumendiregister asub...
Kalamaja tänavaaed Avaleht Kalamaja tänavaaed Kogukonnaaed Põhja-Tallinna tuiksoonel - KALAMAJA TÄNAVAAED. Vana-Kalamaja tänaval paiknevad istutuskastid on muudetud söödavaks aiaks, mis on mõeldud...
Kõrgkoolide info Avaleht Kool Edasiõppimine Kõrgkoolide info Kui soovid astuda kõrgkooli, on info leidmisel abiks: Eesti Hariduse Infosüsteem EHIS , kust saad otsida ülikoolide ja rakenduskõrgkoolide...
Tallinna taristu ja avaliku ruumi juhendmaterjalid Avaleht Ehitamine Tallinna taristu ja avaliku ruumi juhendmaterjalid Siit lehelt leiad Tallinna taristu ja avaliku ruumi objektide projekteerimisele, ehitamisele ja korrashoiule kohalduvad normdokumendid (Eesti...