Kuidas luua hariduslik õpiküla, mis arvestab ühtaegu looduse, lapse, õpetaja ja kogukonna tasakaalu? Sellele küsimusele otsis vastuseid Tallinna Endla Lasteaia õpiruumi kogukond, kui suunduti KIKi toetusel avastusretkele Lääne-Virumaale – Kunda kanti. Õpiretk toimus kolleegi ja eestvedaja Mart Kandi kutsel. Tema põhjalikult koostatud taustamaterjalid, teadlik sihtkohavalik ja isiklik entusiasm lõid tugeva aluse õppimist toetavale, inspireerivale ning jõustavale õpisündmusele.
Tallinna Kullatera Lasteaia Kullapaide rühm osales kevadel Rohelise kooli kampaanias „Tunne tolmeldajat“ ning samaaegselt ka rahvusvahelises eTwinningu projektis „Let’s BEE Friends“. Kuna mõlemad ettevõtmised käsitlesid tolmeldajate, eriti mesilaste, tähtsust looduses, otsustasid õpetajad projektid omavahel põimida ning pakkuda lastele mitmekesist ja kaasahaaravat õpikogemust.
Õppekava Valdkond Mina ja keskkond Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgiks on, et laps: 1) mõistab ja tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult; 2) omab...