Otsi
Tallinn käivitab üleminekuklasside õpilaste akadeemilise ja vaimse heaolu seireprogrammi
Tallinna Haridusamet on koos partneritega välja töötanud akadeemilise ja vaimse heaolu seireprogrammi, mis aitab toetada koolitöötajate ja üleminekuklasside õpilaste heaolu, ennetada vaimse tervise probleeme ning jälgida akadeemilisi tulemusi.
Tallinna Haridusamet otsib oma meeskonda hariduskorralduse osakonna vanemspetsialisti
TALLINNA HARIDUSAMET otsib oma meeskonda HARIDUSKORRALDUSE OSAKONNA vanemspetsialisti, kelle peamisteks ülesanneteks on: hariduskorralduslike...
Tallinna Haridusameti töökuulutus (hariduskorralduse osakonna peaspetsialist)
TALLINNA HARIDUSAMETI tegevusvaldkonnaks on haridusküsimuste korraldamine Tallinnas ning alus-, üld-, kutse- ja huvihariduse administreerimine ameti...
Tallinna Haridusameti töökuulutus (hariduskorralduse osakonna peaspetsialist (eripedagoog/tugispetsialist) ja vanemspetsialist)
TALLINNA HARIDUSAMETI tegevusvaldkonnaks on haridusküsimuste korraldamine Tallinnas ning alus-, üld-, kutse- ja huvihariduse administreerimine ameti...
Tallinna Haridusamet otsib oma meeskonda hariduskorralduse osakonna vanemspetsialisti
Tallinna Haridusamet otsib oma meeskonda Hariduskorralduse osakonna vanemspetsialisti, kelle peamisteks ülesannet ülesanneteks eks on...
Tallinna Haridusamet otsib oma meeskonda hariduskorralduse osakonna spetsialisti
TALLINNA HARIDUSAMETI tegevusvaldkonnaks on haridusküsimuste korraldamine Tallinnas ning alus-, üld-, kutse- ja huvihariduse administreerimine ameti...
Mäepealse 21a detailplaneeringu avalik arutelu jääb ära
Mustamäe Linnaosa Valitsus annab teada, et Mäepealse 21a detailplaneeringu avalik arutelu, mis pidi toimuma 01.04.2021 E. Vilde tee 118...
Haridusameti töörühm arutas, kuidas MÕK-ile koolides ja lasteaedades hoogu anda
Mis on MÕK? Sõna-sõnalt tähendab see lühend muutunud õpikäsitust. Kuid mida tähendab see sisuliselt ning miks ja kuidas peaksid koolid ja lasteaiad seda ellu viima?