Täna, 20. novembril, tähistatakse Maailma Lastepäeva. Tallinna Liikuri Lasteaed, olles UNESCO ühendkoolide võrgustiku liige, otsustas sel aastal seda päeva erilisel viisil tähistada.
Tallinna Liikuri Lasteaias toimus 17. detsembril traditsiooniks saanud heategevuslik laat, mille korraldajaks oli hoolekogu. Laada eesmärk oli koguda...
Nutikuukuu raames ning tuginedes meie innovatsioonilaborile EduInnoLab Liikuri Roboaed, korraldas Tallinna Liikuri Lasteaed hariva ja lõbusa robotimängu Zoomi vahendusel. Mäng kandis pealkirja “Doktor Aibolit tõttab appi” ning tõi kokku mitme Tallinna lasteaia lapsed, et koos õppida ja mängida.
24.–28. märtsini toimus Tallinna Liikuri Lasteaias prügivaba nädal (Zero Waste Week), mille eesmärk oli suurendada laste, õpetajate ja lapsevanemate...
9. aprillil 2025 toimus #EduInnolab Liikuri Roboaia keskuses GIGO turniir „Ehitamise ja programmeerimise kunst lastele“, mis leidis aset NuTI hüppe kuu raames. Turniiri korraldas Tallinna Liikuri Lasteaed.
Reedel, 25. aprillil 2025 korraldas Tallinna Liikuri Lasteaed nutikuukuu raames ning tuginedes meie innovatsioonilaborile EduInnoLab Liikuri Roboaed traditsioonilise robotimängu "Läänemere uurijad" erinevate lasteaedade lastele.
Tallinna Liikuri Lasteaia animatsioonifilm „Sõpruse tants“ jõudis rahvusvahelise koolide filmikonkursi "When sound creates image" 20 parima hulka. Konkursi korraldajaks on UNESCO koostöös ühendatud koolide võrgustikuga (ASPnet), kuhu kuulub ka meie lasteaed.
20. mail toimus Rüütelkonna hoones Tallinna Lastehaigla Toetusfondi tänuõhtu, kus tunnustati 2024. aasta suurimaid toetajaid. Meil on suur rõõm ja au teatada, et Tallinna Liikuri Lasteaiale omistati HÕBESPONSORI aukiri.
2025. aasta juunis osales Liikuri lasteaia kolmeliikmeline meeskond Erasmus+ projekti „Sujuva eesti keelele ülemineku tagamine läbi sisupõhise keeleõppe (CLIL) oskuste arendamise” raames koolitusel Islandil, Reykjavíki linnas. Koolituse eesmärk oli arendada praktilisi oskusi CLIL-metoodika (Content and Language Integrated Learning) rakendamiseks alushariduses ning tutvuda kaasavate õppemeetoditega, mis toetavad muukeelsete laste keelelist arengut.