Juba 1. oktoobril toimub Tallinna ettevõtluspäev pealkirjaga „Ettemõte“ enam kui poolesaja tasuta seminari ja töötoaga alustavatele-tegutsevatele ettevõtjatele ning ettevõtlushuvilistele. Ettevõtluspäeva lavale astuvad valdkonna eksperdid ja edukad ettevõtjad ning käsitlevad mitmeid olulisi teemasid nagu äriga alustamine ja äriplaani koostamine, personali- ja maksuküsimused, turundus ja palju muud.
Tallinna ettevõtluspäev julgustab arendama ambitsioonikaid äriideid. 1. oktoobril toimub iga-aastane Tallinna ettevõtluspäev pealkirjaga „Ettemõte”, mis võtab luubi alla tulevikuvaate ja strateegilise mõtlemise tähtsuse ettevõtluse eri tahkudes. Kokku leiab ettevõtluspäeval aset 54 sündmust alustavale ja tegutsevale ettevõtjale Radisson Collection hotelli konverentsikeskuses ja mujal Tallinnas.
Patendiamet kutsub kõiki innovatsiooni- ja tehnoloogiahuvilisi põnevale seminarile! Oled sa leiutaja, insener, teadlane või loovalt mõtlev ettevõtja –...
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus on kokku pannud intellektuaalomandi aluspõhimõtete ja peamiste liikide kompaktse juhend- ja õppematerjali. Materjal annab kiire ülevaate sellest, MIKS on intellektuaalomand oluline, MIS on erinevad intellektuaalomandi liigid ja MIDA teha selleks, et need ettevõtte või muude loojate poolt kasutusele saaks võtta.
Tallinna tarbijakaitse osakond kontrollis 2024. aasta lõpus hinna avaldamisele kehtivate nõuete täitmist Tallinna kauplustes. Järelevalvet teostati kokku 56 müügikohas (20 mänguasja-, 15 elektroonika- ja 21 jaekaupluses). Paikvaatlustel kontrolliti, kas kauplustes on kauba müügihind ja ühikuhind avaldatud selgelt loetaval ning tarbijale arusaadaval ja kergesti märgataval viisil.
2024. aasta tõi Eesti majandusele väljakutseid, kuid samas avas uusi võimalusi. Kuigi üldine majanduskasv jäi negatiivseks, lõi see keskkonna, kus nutikad ettevõtjad said silma paista ja edu saavutada. Kõrgem inflatsioon ja tarbimise vähenemine tähendasid, et kliendid otsisid rohkem väärtust ja kvaliteeti.
Eestis on tuhandeid edukaid ettevõtteid ja ärisid, kelle uudsed tooted-teenused on võitnud klientide südamed ning lojaalsuse. Siinne väike koduturg seab aga kasvule piirangud. Millised on Eesti ettevõtete võimalused välisturgudel ja kuidas saavutada rahvusvahelist edu?