Tallinna Pääsküla Kool sai teise preemia konkursil „Alustavat õpetajat toetav kool 2019“. Peapreemia sai Haabneeme Kool ja kolmanda Tartu Veeriku Kooliga.
Laupäeval, 1. septembril 2018 kell 10 avatakse pidulikult Tallinna Pääsküla Kooli ja Tallinna Nõmme Huvikooli uus ühine maja, kogukonnale suunatud hariduskeskus.
Tallinnas on 57 munitsipaalüldhariduskooli, kus hakkab 2018/19. õppeaastal õppima ligikaudu 44 200 õpilast. Taasavatakse mitu renoveeritud koolimaja, üks uus lasteaiahoone ja 126 mänguväljakut.
Tallinna linnavalitsus otsustas 17. jaanuari 2018 istungil muuta elukohajärgse munitsipaalkooli määramise tingimusi ja korda, mille kohaselt muutub Gustav Adolfi Gümnaasium elukohajärgseks kooliks.
Tallinna Linnavolikogu otsuse eelnõu kohaselt jätkab Tallinna Pääsküla Gümnaasium 1. septembrist 2020 tegevust põhikoolina. Eesmärgiks on luua uusi kodulähedasi põhikoolikohti Nõmme piirkonna lastele ning pakkuda neile senisest paremat õpikeskkonda.
Juba tuleva õppeaasta algusest saavad Tallinna Pääsküla Gümnaasiumi ja Nõmme Noortemaja õpilased õppida uues moodsas majas – 28. septembril pandi kahe asutuse ühisele majale (Vikerkaare 10) nurgakivi.
Tallinnas jõudis lõpule Erasmus+ projekt „Kaasavate õppemeetodite rakendamine klassis/rühmas“, milles osales kuus haridusasutust. Projekti koordineeris Tallinna Haridusamet.
Kõik Tallinna munitsipaallasteaiad saavad linnalt kingituseks „Etno“ komplektid, mis koosnevad stiliseeritud rahvariietest, sõlgedest ja kraaplaudadest ning mille on valmistanud linna koolide õpilased. 17. mail kell 13.45 annab abilinnapea Mihhail Kõlvart Õpetajate majas (Raekoja plats 14) kingituse lasteaiajuhtidele üle.
Tänavu on 15. mail tähistatava Tallinna päeva teemaks „Lapsed ja noored“. Paljud päeva sündmused muudavad linna lastele ja noortele avatud õpikeskkonnaks. Muuseumid ja teised linnaasutused avavad oma uksed ning abilinnapead annavad õpilastele tunde. Lisaks sellele sõidab linnas ka eritramm.
Tänavu sügisel käivitasid Tallinna Haridusamet ja Tallinna Ülikool ühiselt õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise pilootprojekti, kus lisaks õpetajatele juhendavad õpilasi ka ülikooli magistrandid.