Tallinnas elektritõukerataste ja jalgrataste renditeenust pakkuvad ettevõtted toovad pärast kolmekuulist talvepausi 1. märtsil taas oma sõiduvahendid tänavatele.
Järgmisest nädalast hakkab Tallinnas pisimopeedide renditeenust pakkuma Läti ettevõte Ride Mobility. Tallinn on avatud uutele liikuvuslahendustele, kuid näeb võimalikke ohte linnaruumis, mistõttu on vaja teenuse pakkumisele seada selged reeglid.
Eelmise aasta 1. detsembril avati Vanasadamat läbiv uus trammikoridor, kuhu suunati liin nr 2. Andmed näitavad, et tegemist on Tallinna populaarseima trammiliiniga – näiteks jaanuaris tehti sellega ligikaudu 400 000 sõitu.
Tallinna linnavalitsus esitas linnavolikogule määruse eelnõu, millega antakse linnavalitsusele õigus kehtestada nõudeid rendile antavate kergliikurite, pisimopeedide ja jalgratasete kasutamisele linnaruumis.
Viimastel kuudel on Tallinna ühistranspordi elektroonilistes süsteemides esinenud korduvaid tõrkeid, viimane suurem probleem ilmnes eelmisel kolmapäeval. Linn vabandab ühistranspordi kasutajate ees ning on lepingupartnerit AS-i Ridango juba ka trahvinud.
Tallinna transpordiamet on koostanud pealinna kiirusepiirangute analüüsi, mis käsitleb piirkiiruste alandamise mõju liiklusohutusele. Sõidukiirus on üks olulisemaid liiklusohutust mõjutavaid tegureid, kuid turvalise liikluskeskkonna loomisel on sama olulised ka turvaline liikluskeskkond, liiklejate teadlikkus ning tõhus liiklusjärelevalve.