Tallinna noorte kultuuripilet - TALLINNA LOOMAAED Avaleht Tallinna noorte kultuuripilet - TALLINNA LOOMAAED Iseseisev tasuta külastus (lasteaiad/kooligrupid), aeg vaja registreerida aadressil https://tallinnzoo.ee/kultuuripilet-2025/ Täpsem valik töölehtede...
Lõppenud välisprojektid Avaleht Lõppenud välisprojektid Tallinna Haridusamet on osalenud ja koordineerinud hallatavate asutuste osalemist järgmistes välisrahastusega projektides: Haridusspetsialistide...
J. Poska - Reidi tee rattatee Avaleht PROJEKTID Kesklinn J. Poska - Reidi tee rattatee Tallinn rajab ühenduse Reidi tee ja J. Poska tänava vahel, et muuta liikumine jala ja rattaga sujuvamaks. Lahendus uuendab olemasolevat jalgteed...
Muudatused ühistranspordiliinidel alates 4.03.2024 Avaleht Ühistransport Muudatused ühistranspordiliinidel alates 4.03.2024 Tallinna ühistranspordiliinide liikumisteede muudatused Põhja puiesteel, Mere puiesteel ja Ahtri tänaval toimuvate ehitustööde ajal 4.03.2024–7.06...
Tegevuskava Avaleht Õppetöö Väärtuskasvatus Tegevuskava TALLINNA KIVIMURRU LASTEAIA tegevuskava "Väärtuskasvatus" 2025 - 2026 ÜLDANDMED Lastepäevakodu nr. 66 avati 28. augustil 1959. aastal. 1999. aasta...
Löwenruh' pargi rekonstrueerimine Avaleht PROJEKTID Kristiine Löwenruh' pargi rekonstrueerimine Tallinn plaanib rekonstrueerida Löwenruh' pargi ala, keskendudes looduse ja elurikkuse säilitamisele ning mitmekesistamisele. Pargi looduslähedust...
E. Bornhöhe tee rekonstrueerimine Avaleht PROJEKTID Pirita E. Bornhöhe tee rekonstrueerimine Septembris algavad E. Bornhöhe tee ehitustööd. Bornhöhe tee kulgeb läbi Pirita haridus- ja elukvartali. Siin asuvad Pirita lasteaed ja Pirita...
Üleminek eestikeelsele õppele Avaleht Õppetöö Üleminek eestikeelsele õppele Eestikeelsele haridusele üleminekuga seonduvad tegevused koolis Üleminek eestikeelsele haridusele on üks meie prioriteetidest ning selleks kool...
Õppe- ja kasvatustöö Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö 2025/26 ÕPPEAASTA PÕHIEESMÄRGID Tallinna Padriku Lasteaias on loodud inspireeriv ja õppijat toetav keskkond lapse individuaalsust arvestavaks...