Tallinn jätkab õpitingimuste parendamist oma haridusasutustes – täna, 26. mail asetati nurgakivi Mustamäe Huvikooli (Vilde tee 54) uhiuuele hoonele, kus asub õppima 800 last.
Pirita lasteaias lõppesid selle maikuuga kaks rahvusvahelist projekti. Esimene neist oli Erasmus+ koostööprojekt "See - Our Nature!" (Näe - Meie loodus!) koos Bulgaaria, Horvaatia, Läti ja Küprose lasteaedadega. Projekti eesmärk oli anda lastele mitmekesiseid teadmisi loodusest läbi õuesõppe ja looduse vaatlemise. Me soovisime luua sideme laps-loodus läbi motiveeritud õppimise ja samal ajal parendada õpetajate professionaalseid oskuseid.
Tervisliku elukeskkonna ja õuesõppekuul jagus tegutsemislusti nii õpilastele, õpetajatele kui ka lapsevanematele. Kooli raamatukogus korraldati juba traditsiooniks kujunenud teemakuud kajastav raamatunäitus, seekord „Inimene, keskkond ja loodus“.
Tallinna Haridusamet koostöös koolidega korraldab juba neljandat aastat õpikodade programmi „Vau! Ohhoo!“, mis tänavu saab juurde uue programmi „Harjutused eluks“. Laieneb ka osalejate ring.
Tallinna Kadaka lasteaed kutsus oma töötajaid ja lapsevanemaid üles, et nad saadaksid lõbusaid koduseid liikumisklippe ühisvideo tarbeks. Algatusest sündis meeleolukas ja südamlik muusikavideo, mis aitab eriolukorra stressi leevendada ja paneb märkama, et meie ümber on ka palju positiivset.
Tallinna Vindi Lasteaia lapse töö pälvis auhinna tänavu veebruaris Slovakkias toimunud rahvusvahelisel joonistusvõistlusel „The Rye Island Crayons 2019“.
14. mai pärastlõunal suundusid Kristiine lasteaia „Rohelise kooli” töögrupi liikmed vabatahtlikena heakorratöödele Tallinna Loomaaeda. Rohelise kooli programmi juhib Foundation for Environmental Education (FEE) – valitsusväline heategevuslik mittetulundusühing, mille eesmärgiks on keskkonnahariduse abil edendada jätkusuutlikku arengut. Ülemaailmses programmis osaleb 49 000 kooli 64 maalt. Tallinna Kristiine lasteaed liitus programmiga 2016. aasta septembris.
Tallinna Haridusamet kutsub koole nutikuul pöörama rohkem tähelepanu digitaalsete õpikute kasutamisele, viies läbi näiteks digiõppe nädala või paberivaba õppe päeva.