Alates tänasest, 1. veebruarist kuni 21. veebruarini saavad taas kõik 18–30-aastased noored esitada ideid Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) roheideede konkursile Negavatt. Kümme parimat meeskonda läbivad sisuka koolitusprogrammi ja saavad 1000 eurot arendusraha, et jahtida juuni alguses idee elluviimiseks mõeldud konkursi 10 000-eurost peaauhinda.
Juba 16. aastat tunnustas Tallinna linn noorsootöö valdkonnas silma paistnud tegijaid ning parimaid tegusid. Konkursil „Suured teod 2020“ tunnustati kandidaate viies kategoorias: suured teod Tallinna noortele, Tallinna noorte suured teod, Tallinna aasta noor vabatahtlik, Tallinna aasta noorteühendus ning Tallinna aasta noorsootöötaja.
Juba 16. aastat tunnustas Tallinna linn noorsootöö valdkonnas silma paistnud tegijaid ning parimaid tegusid. Konkursil „Suured teod 2020“ tunnustati kandidaate viies kategoorias: suured teod Tallinna noortele, Tallinna noorte suured teod, Tallinna aasta noor vabatahtlik, Tallinna aasta noorteühendus ning Tallinna aasta noorsootöötaja.
Üheksa Tallinna lasteaeda pälvisid Tartu Ülikooli eetikakeskuselt hea lasteaia märgise, mis anti välja programmi „Hea lasteaed kui väärtuspõhine lasteaed“ raames.
Tallinna Haridusamet koostöös koolidega korraldab juba neljandat aastat õpikodade programmi „Vau! Ohhoo!“, mis tänavu saab juurde uue programmi „Harjutused eluks“. Laieneb ka osalejate ring.
Neljapäeval, 21. novembril 2019 algusega kell 10 toimub Tallinna Humanitaargümnaasiumis (Koidu 97) kaasava hariduse teemaline konverents „10 aastat õppenõustamist Tallinnas“. Konverentsil vahetatakse kogemusi lapse individuaalse arengu toetamise teemadel ning tunnustatakse õppenõustamissüsteemi eestvedajaid.
Tallinna Haridusamet ja Heateo Haridusfond allkirjastasid 27. augustil 2019 ühiste kavatsuste protokolli, mille eesmärk on käivitada haridusjuhtide arenguprogramm. Visioon on luua pikaajaline süsteemne programm, kus haridusvaldkonna tippjuhid saaksid õppida erasektori tippjuhtidelt ja vastupidi.
Kevadest 2019 on Kadrioru Saksa Gümnaasium CertiLingua kool. See tähendab, et koolil on õigus väljastada üle-euroopalist tunnistust, mis tõendab gümnaasiumilõpetaja kõrget võõrkeelte oskuse taset ja mitmekülgseid kultuurialaseid teadmisi.