Kolmandat aastat järjest toimus Tallinn tänab ja tunnustab raames konkurss “Teema-aasta tegija”, mille eesmärgiks on tunnustada teema-aasta aktiivseid haridusasutusi.
21. Koolis toimunud kolmepäevases Rakett69 õpihuvilaagris tegutsesid innukalt 3B klassi õpilased. Vaatamata sellele, et päevad olid pikad, möödusid need lausa lennates.
25. jaanuaril toimunud Haridus- ja Noorteameti ettevõtlus- ja karjääriõppe programmi „Edu ja Tegu“ tunnustuskonkursil kuulutati välja aasta parimad tegijad viies kategoorias.
Eesti kunstiõpetajad külastasid Tallinna Ülikoolis toimunud KUHI Kunstihariduse Ideede konverents 2024 „Legendaarne õpetaja“ raames Tallinna XXI Kooli.
“Aasta kiusuennetaja kooli tiitli pälvinud kool on suurepärane näide teaduspõhisest KiVa programmi tõhusast rakendamisest kooliperes. Oleme Rocca al Mare kooliga koos kiusuennetuse teed käinud juba kuus aastat ning on tulemusi on siiras rõõm näha,” sõnas SA Kiusamisvaba Kool tegevjuht Ingi Mihkelson. “Tiitli sai kool, millel on KiVa programmi toel välja kujunenud tugevad kiusuennetuse traditsioonid ning kool on võtnud vedada vaimse tervise teema laiemalt.”
14. novembril toimus Merivälja Lasteaias Education Estonia inspiratsioonipäev, kus haridussaadikud üle Eesti said tutvuda digihariduse võimalustega. Üritust juhtisid Kai Koort ja Eva Toome, kes tutvustasid Eesti digihariduse tulevikusuundi ja uuendusi.
11. detsembril toimusid Tallinna XLIII koolinoorte spordimängude meistrivõistlused males, kus osales 116 õpilast kokku 29-st koolist. Parimad selgitati välja kolmes erinevas vanuseklassis.
Tallinna haridusameti esimene seire näitas, et üleminek eestikeelsele õppele kõikides pealinna munitsipaalkoolides ja lasteaedades kulgeb valdavalt sujuvalt. Kuigi õpilased kohanevad uue keelekeskkonnaga piisavalt hästi, vajavad õpetajad siiski endiselt täiendavat metoodilist tuge.
Tallinna Sõbrakese lasteaed oli võõrustajaks Erasmus+ projekti "Game-Based Foreign Language Education in Early Childhood" raames, kus osalesid hariduseksperdid Türgist, Portugalist, Hispaaniast, Poolast, Islandilt ning Türgi Mersini Ülikoolist. Visiidi eesmärk oli kogemuste vahetamine ja jagamine, kuidas saab digivahendite abil mänguliselt keelt õpetada.