Kiusamisest vaba lasteaed Avaleht Lasteaiast Õppetöö info Kiusamisest vaba lasteaed "Kiusamisest vabaks!" ennetava metoodika loob lasteaia ja algklasside laste vahel üksteist arvestava ja kaasava suhte. Metoodika kasutamisel areneb...
Luha lasteaed - "Tarkuse Hoidise metoodika" Avaleht Galerii Luha lasteaed - "Tarkuse Hoidise metoodika"
2024/2025. õppeaasta eesmärgid Avaleht Õppetöö Õppetöö korraldus 2024/2025. õppeaasta eesmärgid Ajakohastatud õppekava arendamine ja rakendamine. Õpilaste iseseisva õppimise oskuste, loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ja...
Kiusamisest vaba lasteaed Avaleht Lasteaiast Kiusamisest vaba lasteaed Meie lasteaias on kasutusel metoodika „Kiusamisest vabaks!“ Tallinna Lasteaed Pallipõnn liitus „Kiusamisest vabaks!“ metoodikaga 2010 oktoobris...
Pelguranna Lasteaia ajalugu Avaleht Lasteaiast Ajalugu ja traditsioonid Pelguranna Lasteaia ajalugu AJALUGU Lasteaed ehitati 1964.aastal ning esimesed lapsed tulid meie majja mängima 5.jaanuaril 1965a. Sel ajal kandis lasteaed Tallinna 102...
Naerulinnud Avaleht Lasteaiast Rühmad Naerulinnud Liitrühm 2-7 aastased lapsed Rühm asub Niine põik 5 majas, rühma telefon: 51947416 Rühm on avatud 7.00-19.00. Lasteaia õppekeel on eesti keel. Rühmas...
Projektid Avaleht Lasteaiast Projektid Lasteaed taotles "ProgeTiigri" programmi seadmete taotlusvoorus õppetööks vajalike seadmete soetamiseks " Mitmekesine ja kvaliteetne haridus...
Abimaterjal Avaleht Abimaterjal Aianduslikud õpiampsud Aianduslike õpiampsude digitaalne õppematerjal sisaldab 7 teemat ja 20 aiandusalast lühiõppevideot, millele on lisatud...
Õppetöö korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Õppetöö korraldus Õppetöö korraldus Rühmade õppe- ja kasvatustegevuse korraldus on vastavuses koolieelse lasteasutuse riikliku õppekava ja Tallinna Mürakaru lasteaia...
Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja huvitegevus Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus võimaldab lähtudes lapsekeskse metoodika põhimõtetest õpetajal töötada lapsega nii individuaalselt kui ka...