Maikuu haridusjuhiks 2017 valiti Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi direktor Raino Liblik, kuu haridustegu on Tallinna Lastesõime Hellik projekt „Igale lapsele oma Kaisukalli“.
Tallinnas jõudis lõpule Erasmus+ projekt „Kaasavate õppemeetodite rakendamine klassis/rühmas“, milles osales kuus haridusasutust. Projekti koordineeris Tallinna Haridusamet.
Möödunud sügisel käivitasid Tallinna Haridusamet ja Tallinna Ülikool ühiselt õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise pilootprojekti, kus koos õpetajatega juhendavad õpilasi ka magistrandid. 2. mail algusega kell 15 toimub Tallinna Ülikoolis projekti kokkuvõttev seminar, kuhu on oodatud kõik soovijad.
20. septembril 2017 võttis Tallinna Pae Gümnaasium programmi „Peterburi kohtumised Tallinnas“ vastu külalisi Peterburist. Õpilased osalesid tunnis, mille andis Peterburi hariduskomitee osakonnajuhataja Elena Spasskaya.
Septembris on Tallinna 21. Kooli külanud rohkelt haridusvaldkonnaga seotud välisdelegatsioone, kes on huvitunud kooli õppe- ja juhtimistegevuse korraldusest, digivahendite kasutamisest tundides, õpilaste ja õpetajate koostöövormidest klassiruumis.
8. veebruaril jätkus muutunud õpikäsitust (MÕK) toetavate kogemusseminaride sari, kus viis kooli avavad üksteisele oma uksed ja tutvustavad uutmoodi õpetamist oma koolis.
Tallinna Vindi Lasteaed pälvis keelekümbluse riikliku kvaliteediauhinna „Keelekümblusasutus 2017“. Kõrge tunnustus omistati lasteaiale teist aastat järjest.
15. märtsil külastasid Kullatera Roboaeda õpetajate õpetajad Hollandist. Külalised tundsid Tallinna Kullatera Lasteaeda külastades huvi IKT valdkonna tegevuste vastu Eesti koolieelsetes lasteasutuses.
8. märtsil 2018 toimus Haabersti Vaba Aja Keskuses Haabersti linnaosa lasteaedade õpetaja-abidele konverents „Õpetaja abi ja õpetaja koostöö teeb lapsed õnnelikuks”.