Tallinna Ülikool, EdTech Estonia ja Startup Estonia kutsuvad 10.-12. novembril õpilasi, õpetajaid, lapsevanemaid, ettevõtjaid ja Eesti hariduse eestvedajaid osalema 48-tunnisel globaalsel häkatonil “Edtech Hack 2023”, kus asutakse lahendama põnevaid väljakutseid, mille eesmärk on leida uudseid ning innovaatilisi hariduslahendusi.
Peace Child Eesti, SSCWl koostöös partneritega kutsuvad osa võtma juhtimispädevuste koolitusel "Kultuuridevaheline dialoog ja vaenukõne vastu võitlemine ", mis toimub 5. aprill kell 10.00 Hestia Hotel Europa hotellis (Paadi 5).
Tallinna Haridusameti noorsootöö osakond avas kevadel loodud vaba aja võimaluste portaalis uue sisulehe, mis koondab pealinnas tegutsevad huvitegevuse ja -hariduse pakkujad, tuues noorteni laia valiku arendavaid tegevusi. Sisulehe eesmärk on aidata noortel ja nende vanematel leida kiiresti ja lihtsalt sobivad huvitegevuse võimalused.
Tallinna Prantsuse Lütseumi 11. klassi õpilane Helen Luurmees on juba kaks aastat olnud noorte eestikeelse hariduse edendaja, luues õpetaja Konna nime all sotsiaalmeediasse eesti keele õppimist toetavat sisu.
Tallinna Haridusamet kutsub esitama projekte, mis toetavad 4–26-aastaste laste ja noorte mitmekülgset arengut. Projektitoetuse eesmärk on pakkuda noortele erinevaid võimalusi eneseteostuseks, loome- ja arengupotentsiaali avastamiseks ning arendamiseks.
19. veebruaril toimus Tallinna Raadiku lasteaias seminar „Erivajadustega laste arengu toetamine üleminekul eestikeelsele õppele”, kus osalesid Lasnamäe linnaosa lasteaedade töötajad.
Haabersti Noortenõukogu koostöös Haabersti linnaosavalitsusega kutsub Tallinna koolide 4.-12. klasside õpilasi keelekohvikusse. Järgmine keelekohvik toimub 11. märts kell 14.30-16.30 Tallinna Õismäe Vene Lütseumis.
10. juunist kuni 31. augustini kestval koolivaheajal on Tallinnas lastele ja noortele rohkelt võimalusi sportlikuks ja loominguliseks vaba aja sisustamiseks.
Paljude noorte jaoks seostub eesti keele kui teise keele õppimine endiselt grammatikareeglite ja harjutusvihikutega. See võib tunduda kuiv ja kauge, eriti kui keeleõpe ei haaku noorte igapäevaeluga ega paku avastamisrõõmu. Samal ajal otsivad keelespetsialistid värskeid ideid ja tahavad noori õppimise planeerimisse rohkem kaasata – nii õppijate kui tulevaste tegijatena.