Seoses elektrikatkestusega ei teostata 4. aprillil Nõmme Majas (Valdeku 13) rahvastikuregistri toiminguid. Tallinna Perekonnaseisuameti registripidaja...
Hea toidu juurde käib tavaliselt ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad sinu juurde ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.
Kevad-suvine periood toob turgudele palju rahvast ning rohkelt isuäratavat toidukaupa - müügiletid on täis värskeid marju, puu- ja köögivilju. Et turul käik oleks mõnus ja arusaamatusteta kordame üle, mida tuleks silmas pidada turul kaubeldes.
Tubakatoodete ja nendega seonduvate toodete tervist kahjustava mõju tõttu kehtivad nende toodete suhtes mitmed piirangud. Erinõuded on kehtestatud toodete väljapanekule ja reklaamile, nendest olulisemad tulenevad tubakaseadusest ja reklaamiseadusest.
Kas oled kaupluses valikuid tehes märganud, mis on kauba kilo või liitri hind? Näiteks milline pesuvahend on kõige soodsama hinnaga? Kas soodsam on sama pesugeel 1,1 l pakendis hinnaga 7.99 või 2,2 l pakendis hinnaga 13.99? Mida tuleks võrrelda, et teha soodsam valik ja säästa raha?
Ökomärgis EcoLabel tähistab keskkonnasõbralikku toodet või teenust, lähtudes selle mõjust keskkonnale alates toorme tootmisest kuni jäätmete kõrvaldamiseni. Märgis aitab tarbijal eristada tervisele ja keskkonnale ohutumat toodet või teenust teistest samaväärsetest, samal ajal andes ettevõtjale turueelise. Tegemist on suurepärase keskkonnakommunikatsiooni vahendiga — märgisega toote tutvustamiseks, läbimüügi suurendamiseks ja tarbijate usalduse pälvimiseks.
Endale meelepäraseid kaupu valides tuleks jälgida, et tootega oleks kaasas vajalik ja arusaadav teave. Kauba õige märgistus võimaldab Sul seda sihipäraselt kasutada ning aitab vältida hilisemaid võimalikke probleeme. Lisaks peab tehniliselt keerukatel kaupadel olema kaasas eestikeelne kasutusjuhend.
Tarbijale müügiks pakutav kaup peab olema nõuetekohane, sihipärasel kasutamisel ohutu ja nende omadustega, mida tarbija õigustatult eeldab. Tarbija peab saama olla kindel, et kui ta täidab toote kasutuselevõtu-, paigaldus- ja hooldusnõudeid, on tagatud ka ohutus.
On levinud, et hea toidu juurde kuulub ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.