Töökoosolek Hispaanias Avaleht Lasteaiast Projektid Comenius 2008-2010 Töökoosolek Hispaanias Teine töökoosolek toimus Hispaania linnas Navia 22.04.2009 – 26.04.2009 Vahemaandumistega lennureis Tallinn–Riia-Pariis-Oviedo, kust vastu tulnud...
Õppetegevuse korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppetegevus Õppetegevuse korraldus Õppetegevuse korraldus Rühmade õppe- ja kasvatustegevuse korraldus on vastavuses koolieelse lasteasutuse riikliku õppekava ja Tallinna Priisle...
Õppe- ja kasvatustöö Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Õppe- ja kasvatustöö Õppekava Tallinna Lasteaia Kirsike õppekava on leitav siit Õppe-ja kasvatustegevuse üldeesmärg Õppe- ja kasvatustegevuse üldeesmärk on lapse...
Sisehindamine 2014-2016 Avaleht Sisehindamine 2014-2016 1. Üldandmed õppeasutuse kohta 1.1 tallinna tuule lasteaed 1.1. Juht Direktor Heidi Kalda 1.2. Õppeasutuse kontaktandmed aadress telefon e-post...
Lapse arengu hindamine Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustegevused Lapse arengu hindamine LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED KAKS KORDA aastas (oktoober ja aprill) annab õpetaja hinnangu lapse edenemise kohta. Oktoobris, peale lapse...
Tervisedendus lasteaias Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustegevus Tervisedendus lasteaias 2018.aastal liitus Pelguranna Lasteaed TEL-lasteaedade võrgustikuga. Täpsemat infot Tervist Edendavate Lasteaedade kohta leiad SIIT TERVIST EDENDAVA...
Õppetöö korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppetöö info Õppetöö korraldus Õppetöö korraldus Õppe- ja kasvatusprotsess toetab lapse tervislikku eluviisi, pakub laiemaid arenguvõimalusi ja on suunatud lapse koolivalmiduse...
Tallinna Aasta õppija Maivi Leppsalu Avaleht Tallinna Aasta õppija Maivi Leppsalu Maivi Leppsalu (40) lugu on tõestuseks, et see, mida süda ja hing on kaua ihanud, toob ka rahulolu ja eneseteostuse. Hea lapsena tuli Maivi pärast...
Pipi Pikksukk külastas Kopli lasteaeda Avaleht Pipi Pikksukk külastas Kopli lasteaeda Kaido Tiits 27. veebruari hommikul üllatas Kopli lasteaeda sisenevaid lapsi ja nende vanemaid keegi punaste juustega ja lühikeses kleidis...