Projekti POWER tegevused 2010.aastal Avaleht Projekti POWER tegevused 2010.aastal Projekti tegevused 2010. aastal: 16.–17. märtsil osaleti POWERi programmi juhtgruppi nõupidamisel Krakowis Poola Vabariigis (2 taotlusvooru...
Ökotugitegevused Avaleht Ökotugitegevused Ökotugi tegevused – üheskoos parema keskkonna eest (Eco-support activity – working together for better environment) Tutvustusleht Ökotugiisiku...
Terviseedendus Avaleht Lasteaiast Terviseedendus Tallinna Kiisa Lasteaed on vastu võetud Tervist Edendavate Lasteaedade (TEL) võrgustiku liikmeks 15.12.2006.a. Lasteaia terviseedendamise...
Fahle galeriitänav ehk Falhe park - siseaed ja roheline tänav 15. september (N) Fahle galeriitänav (Tartu mnt 80) algusega kell 17 Avaleht Fahle galeriitänav ehk Falhe park - siseaed ja roheline tänav 15. september (N) Fahle galeriitänav (Tartu mnt 80) algusega kell 17 Registreerite õpivisiidile Fahle siseaeda
Kraavide sulgemist tutvustav talgupäev Pääsküla rabas 10.09.2022 Avaleht Kraavide sulgemist tutvustav talgupäev Pääsküla rabas 10.09.2022 Pääsküla raba taastamiseks vajalikku kaitsekorralduslikku tööd - kraavide sulgemist - tutvustav talgupäev toimub Pääsküla raba kaitsealal 10...
Loodusobjekti kohaliku kaitse alla võtmine Avaleht Loodusobjekti kohaliku kaitse alla võtmine Ettepaneku väärtusliku loodusobjekti (ala või üksikobjekti) kaitse alla võtmiseks võib teha igaüks. Kaitse alla võtmise ettepanek peab vastama...
Tugispetsialistid Avaleht Kontakt Tugispetsialistid Tallinna Männi Lasteaias töötab: psühholoog Evelin Kala Millised on esmased tähelepanekud sellest, et laps vajab abi? Emotsionaalne seisund ja...
Õppemetoodika Avaleht Lapsevanemale Õppetöö ja lapse areng Õppemetoodika Meie lasteasutuse õppe- ja kasvatuskorralduse aluseks on lasteasutuse õppekava, mis lähtub Koolieelse lasteasutuse riiklikust õppekavast Õppe- ja...
Aegna Loodusmaja õppeprogrammi tagasiside küsitlus Avaleht Keskkonnaharidus Aegna loodusmaja Aegna loodusmaja ja õppeprogrammide broneerimine Aegna Loodusmaja õppeprogrammi tagasiside küsitlus