Täna käis Kullatera lasteaia lastel külas Prügihunt õppeprogrammiga "Jäätmetekke vältimine ja vähendamine, kordus- ja taaskasutamine ning jäätmete liigiti kogumise harjumuse kujundamine". Õppeprogrammi eesmärk on tõsta laste keskkonnateadlikkust õpetades neile eakohaselt jäätmetekke vältimist, jäätmete liigiti kogumist ja ringmajanduse põhitõdesid.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Projekti eesmärk on motiveerida lapsi läbi erinevate huvitavate tegevuste ja avardada nende maailmapilti. Rahvusvaheline integratsioon võimaldab lastel õppida tundma erinevaid kultuure, keeli ja traditsioone, mis aitab arendada empaatiat, sallivust ja mitmekesisuse mõistmist.
15.detsembril liitusid Kullaterad rahvusvahelise jõulukampsuni päevaga, mille raames panid nii lapsed kui töötajad selga ühe koleilusa jõulukampsuni või mõne muu jõuluhõngulise riideeseme.
Mesimummude rühm võttis osa rahvusvahelisest eTwinningu projektist „Christmas again! Lets Exchange Christmas cards in kindergarten“. Projekti raames saatsid kõik projektis osalevad lasteaiad üksteisele imelisi käsitsi valmistatud jõulukaarte.
PRIA koolikava kaasnevate haridusmeetmete puu- ja köögivilja ning piima ja piimatoote pakkumise toetuse taotluse saab esitada kord kalendriaastas oktoobri kuu viimasel kahel nädalal. Eraldatud abikõlbulike vahendite abil viis Kullatera lasteaia vabatahtlik Léa koos projektijuht Kärdiga läbi teemapäeva "Maailma maitsed".
Kullatera lasteaed võõrustas 12.03-14.03.2024 haridustöötajaid Rootsist Erasmus+ õpirände projekti raames. Need kolm päeva olid väga sisutihedad ja külalistega toimusid aktiivsed vestlused, kus jagasime omavahel erinevaid kogemusi.
Tallinna Kullatera Lasteaed toetab Norra Erasmus+ projekti "Child Care Training for a New Europe" 2021-1-NO01-KA121-VET-000011454. 24.aprillil saabus Kullatera lasteaeda Norra väikesest külast nimega Eivindvik praktikant Emma Karoline Rutledal. Emma Karoline vaatleb, õpib ja tegutseb lastega meie lasteaias kokku kolm nädalat. Praktika eesmärgiks on suurendada praktikandi kultuuriteadlikkust, õppida lahendama keelebarjäärist tulenevaid probleeme ja seejuures saada kompetentsemaks multikultuursete lastega tegelemisel.