Tallinna Koolijuhtide Ühenduse (TKÜ) ja Tallinna Haridusameti esindajad arutasid 3. märtsil, kuidas koolides MÕK-i ellu viia. Leiti mitu huvitavat ideed, kuid oli ka murekohti.
10. märtsi seisuga on Tallinna Haridusametile esitatud juba 3065 taotlust elukohajärgsete koolide määramiseks Tallinna munitsipaalkooli esimesse klassi astuvatele lastele. Taotlusi saab esitada veel 15. märtsini.
Eile, 1. märtsil algas taotluste vastuvõtt elukohajärgsete koolide määramiseks Tallinna munitsipaalkooli esimesse klassi astuvatele lastele. Esimesel päeval esitasid lapsevanemad Tallinna Haridusametile kokku 1549 taotlust.
4. novembril 2015 arutasid Tallinna koolijuhid MÕKi (muutunud õpikäsitus) rakendamise võimalusi pealinna koolides. Vastuseid otsiti küsimustele, missugune on koolijuhi roll selles protsessis ning mida oodatakse Tallinna Haridusametilt.
Esimeste klasside õpilastele elukohajärgse kooli määramise taotlusi saab Tallinna Haridusametile esitada 1.-15. märtsini 2015, ülelinnalise vastuvõtuga koolides on õpilaste vastuvõtt juba alanud.
14.-18. septembrini 2015 külastasid Tallinna lasteaedade direktorid Poola Vabariiki, et tutvuda sealse alushariduse korraldusega ning saada uusi ideid, mida võiks rakendada ka Tallinnas.
7. – 11. septembrini toimub Tallinna Reaalkooli ja Tallinna Kesklinna Põhikooli teadusnädal. Üritusega innustatakse õppima ja õpetama reaal- ning loodusaineid.
Alanud õppeaastast saavad pealinna koolide õpilased õppida ka väljaspool klassiruume – algab projekt „Keskkonnahariduslikud õppeprogrammid Tallinna koolidele 2015/16. õa“.
Algaval 2015/16. õppeaastal asub Tallinna munitsipaal-üldhariduskoolides prognoosi kohaselt õppima 42 426 õpilast, neist 4530 astub esimesse klassi. Muudatusi on ka koolivõrgus ning lisandub uusi lasteaiakohti.