Kevade hakul võttis 42 inimest kätte ja osales Tallinna linnavalitsuse ja Tartu Ülikooli eetikakeskuse kutsel kirjatalgutel „Minu klassijuhataja“. Kirjutajate hulgas oli oli nii algklassilapsi, põhikooliõpilasi, gümnasiste kui ka neid, kel koolitee ammu selja taga; oli nii eesti kui ka vene emakeelega kirjutajaid.
Õppeaasta on lõppenud ja valitud ka järjekordsed kuu klassijuhatajad. Tallinna maikuu klassijuhataja valimiseks esitati seekord 45 tunnustusettepanekut! Kandidaate kirjeldati järgmiselt: loovus ja initsiatiiv, eesmärgipärane, kohusetundlik, andekas.
Õppeaasta hakkab vaikselt lõpule lähenema ja jäänud on veel mõned klassijuhatajad, keda välja kuulutada. Tallinna aprillikuu klassijuhataja valimiseks esitati seekord 42 tunnustusettepanekut! Kandidaadi kirjeldustest jäid kõlama sellised märksõnad nagu loov, energiline, meeskonnatöö, süsteemne.
Meil on heameel on teatada, et silmapaistvate klassijuhatajate märkamiseks ja tunnustamiseks ellu kutsutud tunnustuskonkurss on jätkuvalt edukas. Tallinna kuu klassijuhataja valimiseks esitati seekord 45 tunnustusettepanekut! Kandidaatide kirjeldustest jäid kõlama sellised märksõnad nagu toetav, mõistev, suure südamega, paindlik, järjekindel. Loodame, et tunnustused inspireerivad teid!
Veebruarikuu klassijuhataja valimiseks esitati kokku 45 tunnustusettepanekut. Vahvate ettevõtmiste kõrval toodi enim välja süsteemsus, inspiratsioon, partnerlus, üksteisest lugupidamine, vastutustundlikkus ning positiivsus.
5. juunil 2018 toimusid Tallinna Mustamäe Humanitaargümnaasiumis õuesõppe tunnid, kus esimese ja neljanda klassi lapsi õpetasid seitsmenda klassi õpilased.
10. detsembril 2019 toimub Viru Konverentsikeskuses (Viru väljak 4) Tallinna Haridusameti XVII juhtimiskonverents „Salajane eesmärk“. Sel korral on uue ajastu juhtimisvõtteid mõtestamas rühmaõpetajad ja klassijuhatajad. Sündmust saab veebi vahendusel jälgida reaalajas.
Tallinna linnavalitsus kavandab 2024. aastal eestikeelsele õppele üleminekut toetavateks tegevusteks üle 8,8 miljoni euro. Meetmete seas on nii õpetajate õpetamine, uute õpetajate värbamine, õpetajate metoodiline toetamine ja motiveerimine, laste toetamine eestikeelsele õppele üleminekul, nii lapsevanemate kui ka õpetajate toetamine ja nõustamine ja õpikeskkonna loomine.