2014 Avaleht Koolielu Vilistlased 2014 35. lennu A klass (klassijuhataja Aina Porman) Birgit Allmere – kuldmedal Kerli Hendrikson Helena Hollo Vanessa Jalakas – hõbemedal Mariann Kapanen...
Õppekava ja selle eesmärgid Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Õppekava ja selle eesmärgid Tallinna Lasteaed Sinilind õppekavaga saab tutvuda siit Lähtuvalt lasteaia prioriteetidest ja õppeaasta kokkuvõttes selgunud parendustegevustest...
Õppeaasta põhisuunad, eesmärgid ja üldtööplaan Avaleht Õppetöö Õppeaasta põhisuunad, eesmärgid ja üldtööplaan 2025/2026. õppeaasta eesmärgid Õppeaasta põhisuunad: Eestikeelsele õppele eduka ülemineku rakendamine Ennast juhtiva õppija kasvatamine ja iseseisva...
Kooli eesmärgid 2025/2026. õppeaastal Avaleht Õppetöö Kooli eesmärgid 2025/2026. õppeaastal Eesti õppekeelele ülemineku teostamine 1., 2. ja 4., 5. klassides. Tugispetsialistide ja õpetajate koostöö võimestamine HEV õpilaste toetamisel...
Tugiteenused Avaleht Õppetöö Tugiteenused Klassijuhataja töö Õpilaste esmane abistamine ja nõustamine on klassijuhataja ja/või aineõpetaja ülesanne. Konsultatsioonides/ järeleaitamistundides...
Üldtööplaan Avaleht Kooli tegevusega seotud dokumendid Üldtööplaan Kinnitatud direktori käskkirjaga 16.09.2024 nr 1-2/23üt Õppeaasta eesmärgid Õppeaasta (edaspidi ÕA) üldeesmärgid: 2025/2026. aastal eestikeelsele...
Õppenõukogud Avaleht Koolikorraldus Protokollid Õppenõukogud 2024/2025. õppeaasta Toimumise päev: 27.01.2025 ÕN koosoleku protokoll 31.01.2025 nr 1-3.2/1 Päevakord: 1. Kooli arengukava 2025-2027 läbiarutamine ja...
Tallinna Paekaare Lasteaia õppeaasta eesmärk ja üritused Avaleht Info lapsevanemale Õppetöö Tallinna Paekaare Lasteaia õppeaasta eesmärk ja üritused Lasteaia õppeaasta teema ja eesmärk: Kaasava hariduse teema-aasta Eesmärki toetavad tegevused: Kaasava hariduse teema-aastat toetavad tegevused ja...
Õppetöö 2025/26 õa Avaleht Lapsevanemale Õppetöö 2025/26 õa Teema-aastate raames õppe- ja kasvatustöö mitmekesistamine: Tegevuste/ürituste algatamine/osalemine (sh koostöö teiste haridusasutuste ja...