27.–28. mail viib Tallinn läbi seire 1. ja 4. klassi muukeelsete õpilaste seas nii üleminekukoolides kui ka eestikeelsetes õppeasutustes. Selle testimise eesmärk on kaardistada, millistes valdkondades vajavad õpilased ja õpetajad täiendavat tuge, et eestikeelsele õppele üleminek kulgeks sujuvalt ja lapsekeskelt.
Tallinna linnavalitsuse poolt volikogule esitatud 2025. aasta lisaeelarves on liikuvusvaldkonnas kavandatud täiendavad vahendid ühistranspordi arendamiseks. Ette on nähtud lisarahastust uute trammide soetamiseks, Elroni rongipiletite hinnatõusust tulenevate lisakulude katmiseks ning Järvele uue rongipeatuse projekteerimiseks.
Tallinna Haridusamet viis mai lõpus läbi seire eestikeelsele õppele ülemineku raames esimese ja neljanda klassi eesti keelest erineva emakeelega õpilaste seas. Koolidelt saadud tagasiside kinnitab, et enamik õpilasi tuli sellega edukalt toime.
Tallinna linn ja MTÜ ASÕP jätkavad koostööd, et tuua 2026. aasta jaanuariks Tallinna lasteaedadesse uusi kvalifikatsiooni omandavaid õpetajaid. MTÜ ASÕPi kasvuprogrammi kaudu värvatakse ja koolitatakse 2025. aasta jooksul 75 kõrgharidusega tulevast lasteaiaõpetajat, kelle koolitust rahastatakse Tallinna linna eelarvest.
Tallinna linnavolikogu eelnõu kohaselt kiidetakse heaks heade kavatsuste kokkuleppe Tallinna linna ja Eesti Korvpalliliidu vahel, et võõrustada 2029. aasta korvpalli Euroopa meistrivõistluste alagrupiturniiri.
Tallinna linn teeb järgmise sammu uue trammiliini rajamisel – Pelguranna trammitee ehituse ettevalmistus liigub projekteerimisfaasi. Uus liin hakkab teenindama Pelguranna, Sitsi, Pelgulinna, Karjamaa ja Kalamaja piirkonda, pakkudes kiiret ning mugavat ühendust kesklinnaga. Uus trammiliin parandab ka jalakäijate ja ratturite liikumisvõimalusi.
2016/17. õppeaastal algab Tallinna Haridusameti, Tallinna Ülikooli ja üldhariduskoolide koostööprojekt, mille raames töötatakse välja õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise süsteem.
20. aprillil 2016 toimub Tallinna Suur-Pae Lasteaias lasteaiaõpetajate 10. koolituskonverents eesti keele õpetamise parimast kogemusest, kus oma kogemusi jagavad lasteaedade pedagoogid. Seekord on konverentsi teemaks „Õpetades õpime“.