Veebruari lõpus Tallinna aasta noorsootöötaja 2022 tiitliga pärjatud Valdeku noortekeskuse noorsootöötaja Evely Pajula on tulihingeline noorsootöövaldkonna töötaja.
10.-15. juunil on Telliskivis sõltumatu tantsu laval avatud tantsu- ja etenduskunstniku Rene Kösteri installatsioon “Immanents”. Installatsioon avatakse 10. juunil kell 16.00 ning jääb avatuks 11.-15. juunini kell 11.00-18.00. Avamisel tehakse lühiülevaade projektist ja selles osalenud noored jagavad koos Kösteri kui oma kunstilise juhendajaga koosloome kogemusi.
Tallinna noortevolikogu eestvedamisel toimunud Tallinna linnavolikogu simulatsioonis said noored praktilise kogemuse poliitilise töö ja volikogu töö protsessidega.
Tallinna Prantsuse Lütseumi 11. klassi õpilane Helen Luurmees on juba kaks aastat olnud noorte eestikeelse hariduse edendaja, luues õpetaja Konna nime all sotsiaalmeediasse eesti keele õppimist toetavat sisu.
Tallinna Haridusameti eestvedamisel pealinna koolide õpilasesindustele toimunud „Ideelabor“ tõi kokku 13 kooli noored, et arutleda ja arendada uusi projekte koolielu ja noorte arengu toetamiseks.
Digimentorid kutsuvad gümnaasiumi ja rakendusõppeasutuste noori ja ülikoolide praeguseid ja endiseid tudengeid osalema konkursil, et jagada oma kogemusi digimentorina. Ettevõtmise eesmärk on tunnustada noori, kes on aidanud eakatel või lastel arendada digioskusi ning toetada nende hakkamasaamist tänapäeva digikeskses maailmas.
30. mail kell 19 toimub noorte lugemisöö, mis on välja kasvanud 2024. aasta augustis Saaremaal toimunud neidude lugemisööst, mille idee autor on 14-aastane Orissaare gümnaasiumi õpilane Roosi Kelder.
Kalamaja põhikooli 8. klasside õpilased osalesid neljapäevases haridusprogrammis „Noored maailmamuutjad“, mille eesmärk on kujundada noorte väärtushinnanguid, arendada sotsiaalseid oskusi ning innustada neid aktiivselt ühiskonda panustama.
Juba kuuendat aastat toimunud Tallinna 32. Keskkooli noortekonverentsist on kujunenud süsteemne ja õppetegevusega lõimitud platvorm, mis toetab noorte ettevõtlikkust, avaliku esinemise oskust ning loob ruumi sisukaks kaasarääkimiseks ühiskondlikel ja elulistel teemadel. Õpilaste eestvedamisel toimuv sündmus peegeldab noorte endi huve, valikuid ja kogemusi ning pakub neile võimalust kujundada koolikeskkonda aktiivsete tegijatena.