Paljude noorte jaoks seostub eesti keele kui teise keele õppimine endiselt grammatikareeglite ja harjutusvihikutega. See võib tunduda kuiv ja kauge, eriti kui keeleõpe ei haaku noorte igapäevaeluga ega paku avastamisrõõmu. Samal ajal otsivad keelespetsialistid värskeid ideid ja tahavad noori õppimise planeerimisse rohkem kaasata – nii õppijate kui tulevaste tegijatena.
7.c tegi tutvust vanade raamatutega Seiklusmäng „Nagu nupud laual“ Stroomi rannas Õppesõit Raplamaa loodusesse 6.a klassi õppekäik Tallinna loomaaeda...
Liitusime rahvusvahelisega keskkonnaprogrammiga Eco Schools, ehk Roheline kool, 2016.aastal. 2025.aastal teenisime Rohelist lippu juba viiendat korda...
"Tere, Kevad!" on üle-eestiline kevadiste fenoloogiliste vaatluste projekt, mis seob looduse tundmaõppimise Interneti kasutamisega põhikoolis. "Tere...