Lapse arengu hindamine Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustegevused Lapse arengu hindamine LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED KAKS KORDA aastas (oktoober ja aprill) annab õpetaja hinnangu lapse edenemise kohta. Oktoobris, peale lapse...
Keskkonnasõbraliku liikumise kuu ajakava Avaleht Keskkonnasõbraliku liikumise kuu ajakava Aeg Tegevus- ja toimumiskoht Vastutaja 1. september Helkurvestide jagamine kõikidele Tallinnas I klassi astujatele Tallinna Sotsiaal‑ ja...
Tervisedendus lasteaias Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustegevus Tervisedendus lasteaias 2018.aastal liitus Pelguranna Lasteaed TEL-lasteaedade võrgustikuga. Täpsemat infot Tervist Edendavate Lasteaedade kohta leiad SIIT TERVIST EDENDAVA...
Sitsi Lasteaia õppekava Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö Sitsi Lasteaia õppekava Meie lasteasutuse õppe- ja kasvatuskorralduse aluseks on lasteasutuse õppekava, mis lähtub Koolieelse lasteasutuse riiklikust õppekavast . Õppe- ja...
Õppeaasta üldeesmärgid Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö Õppeaasta üldeesmärgid Lasteaia õppeaasta 2025/2026 ÜLDEESMÄRGID: Luua projektipõhist tööviisi toetav mitmekesine, avastamist ja liikumist soodustav õpi- ja mängukeskkond...
Terviseedendus lasteaias Delfiin Avaleht Laps käib lasteaias Õppe- ja kasvatustegevus Terviseedendus lasteaias Delfiin Liitusime Tervist Edendavate Lasteaedade võrgustikuga 2006.aastal. 2010. aastal saavutasime „Parim Tervist Edendav Lasteaed 2010" konkursil III koha...
Tervisedendus koolis Avaleht Kool Õppimise toetamine Tervisedendus koolis Kooli üks ülesannetest on arendada koolikeskkonda sellisel viisil, et see aitaks hoida ja tugevdada nii õpilaste kui ka koolitöötajate tervist. Tervis...
Pikapäevarühm Avaleht Lapsevanemale Pikapäevarühm 2025/2026. õppeaastal avatakse Tallinna Tehnikagümnaasiumis alates 8. septembrist 2025 üks tasuline pikapäevarühm 1.-3. klasside õpilastele...
Õppe- ja kasvatustöö Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö 2025/26 ÕPPEAASTA PÕHIEESMÄRGID Tallinna Padriku Lasteaias on loodud inspireeriv ja õppijat toetav keskkond lapse individuaalsust arvestavaks...