Isikukoodi moodustamine Avaleht Teenus Isikukoodi moodustamine Teenuse sisuks on isikukoodi andmine välisriigi kodanikule, kelle andmed kantakse riigi andmekogusse ja kes ei ole rahvastikuregistri subjekt ega...
Visioon, missioon ja väärtused Avaleht Lasteaiast Visioon, missioon ja väärtused VISIOON Väärtustame lapse isiksust, kujundame lapses soovi uurida, teada saada ja tahet iseseisvaks õppimiseks koolis. Teeme kõik, et laps saaks...
Kullatera Lasteaia õppe- ja kasvatustegevus Avaleht Lapsevanemale Õppetegevus Kullatera Lasteaia õppe- ja kasvatustegevus Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgid Laps suudab mängu käigus probleeme lahendada ja teeb koostööd. Laps on loov, avatud uutele teadmistele ja oskab...
Mahtra Lasteaia kodukord Avaleht Lasteaiast Mahtra Lasteaia kodukord 1. Üldsätted 1.1 Tallinna Mahtra Lasteaia kodukorra reeglid on kohustuslikud täitmiseks lasteaia töötajatele, lapsevanematele ja külastajatele. 1.2...
Eriõppe võimalused lasteaias Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja huvitegevus Eriõppe võimalused lasteaias Tallinna Ülemiste Lasteaias tegeletakse erivajadusega lastega vastavalt nende huvidele, arengule ja võimetele. Vajadusel koostatakse lapsele...
Tallinna Läänemere Lasteaia kodukord Avaleht Tallinna Läänemere Lasteaed Lasteaiast Kodukord Tallinna Läänemere Lasteaia kodukord Lapse tervis ja riietus Lapse riietus toas on mugav, puhas ja nahasõbralik - õhku läbi laskev. Toas on soovitav jalas kanda sokke või põlvikuid ja...
Keelekümblus Avaleht Lasteaiast Projektid Keelekümblus Esimene keelekümblusrühm avati Tallinna Allika Lasteaias 2003a. Mis on keelekümblus? Rikastav mitme keele mall: Laps tuleb toime keelega igapäevaelus...
Kohatasu ja toiduraha Avaleht Lasteaiast Teenused ja hinnad Kohatasu ja toiduraha Lasteaiatasu koosneb: 1.TOITLUSTUSTASUST ja 2.VANEMA POOLT KAETAVAST OSAST (KOHATASUST) 1. Toitlustustasu (toiduraha) toiduraha aiarühmas: 4,27 €...
Keelekümblus Avaleht Keelekümblus Keelekümblus Mis on keelekümblus? On rikastav mitme keele mall: Laps tuleb toime keelega igapäevaelus. Keel on õpetamise vahend, mitte õpetamise eesmärk...