2013/2014. õppeaasta Avaleht Huvitegevus Pildialbum 2013/2014. õppeaasta Õpetaja Ege kunstiõpetuse tunnid Rannapungerja laager 2014 Linnalaager 2014 Õppekäik Ülemiste Veepuhastusjaama Muraste Looduskoolis Ekskursioon Kiltsi...
Rühmad 2025/2026 Avaleht Kontaktid Rühmad 2025/2026 🌺 Päikesejänkud Õpetaja: Hedi Kiristaja Abiõpetajad: Maie Lazareva ja Kristiina Razumova Hedi.Kiristaja@liivalossi.edu.ee Maie.Lazareva@liivalossi.edu...
Rühmade info Avaleht Lasteaiast Rühmade info Tallinna Liivalossi Lasteaias toimub õppe- ja kasvatustöö kõigis rühmades eesti keeles. Osad rühmad töötavad kaks õpetajat ja üks abiõpetaja...
Projektid ja koostööpartnerid Avaleht Lasteaiast Projektid ja koostööpartnerid Projektid Tervislikud eluviisid ja liikumisaktiivsus PRIA – toiduvalmistamis-, kokandus- ja degusteerimistund ning seadmete taotlemine. Kalevi...
TEL TEGEVUSKAVA Avaleht Tutvustus PROGRAMMID & PROJEKTID TEL TEGEVUSKAVA Tervist edendava lasteaia eesmärk on hoida ja edendada lapse tervist ning luua lasteaias keskkond, mis toetab lasteaiapere heaolu ja tervist. See...
Huviringid Avaleht Lapsevanemale Huviringid Huviringid 2025/2026 Täpsem tutvustus lasteaias pakutavatest huviringides leiab ELIIS keskkonnast. Huviringide eesmärk on pakkuda lastele väärtuslikku...
Töötajad Avaleht Kontakt Töötajad Töötajate kontaktid: Rühm Sipsikud: õpetajad: Marje Onnu, marje.onnu@mahtrala.edu.ee, tel 5336 4756 Pilvi Lindeman, pilvi.lindeman@mahtrala.edu.ee...
Õunakesed Avaleht Lasteaiast Rühmad Õunakesed Õunakesed: aiarühm Õppekeel: eesti keel Rühm avatud: 7.30-18.00 Lapsed vanuses 4-5 aastat Rühma telefon: 53 00 5037 Õpetaja: Irene Tika irene.tika...
Õppeaasta eesmärgid Avaleht Lapsevanemale Õppetegevus Õppeaasta eesmärgid 2024/2025 õppeaasta prioriteet - NÕK rakendamine Üldeesmärk: projektõpe toetab nüüdisaegse õpikäsituse rakendumist, kus õppija on aktiivne looja...
TEL TEGEVUSKAVA Avaleht TEL TEGEVUSKAVA Tervist edendava lasteaia eesmärk on hoida ja edendada lapse tervist ning luua lasteaias keskkond, mis toetab lasteaiapere heaolu ja tervist. See...