15.detsembril liitusid Kullaterad rahvusvahelise jõulukampsuni päevaga, mille raames panid nii lapsed kui töötajad selga ühe koleilusa jõulukampsuni või mõne muu jõuluhõngulise riideeseme.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Täna toimus Kullatriinude rühmal pärast pikka ettevalmistust esimene videokohtumine uute sõpradega Sloveeniast. Kullatriinude projekti partneriks on Sloveenia kooli „Osnovna šola štore“ 1.b klass ja nende inglise keele õpetaja Maja Lokmić.
Eestikeelsele haridusele ülemineku tähtaeg on lasteaedades juba käega katsuda. Pilootprojekt viiakse ellu vene õppekeelega lasteaedade õpetajate keelerändeks eesti õppekeelega lasteaedadesse. Oma jõud ühendasid Kullatera ja Südameke, kus alates 15.jaanuarist 8 nädalaks toimub õpetajate vahetus.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Täna toimus teine videokohtumine uute sõpradega Sloveeniast.
PRIA koolikava kaasnevate haridusmeetmete puu- ja köögivilja ning piima ja piimatoote pakkumise toetuse taotluse saab esitada kord kalendriaastas oktoobri kuu viimasel kahel nädalal. Eraldatud abikõlbulike vahendite abil toimus täna Kullatera lasteaias projektipõhine Piimapäev, mille raames valmistasid aiarühmade lapsed erinevaid hõrgutisi.
Täna toimus koostöös Insplayga väga mitmekeelne veebiseminar "Kuidas robootika lasteaias tööle panna" Läti lasteaednikele, mille viisid läbi Tallinna Kullatera lasteaia õpetajad Anžela Puu-Klauren ja Mairi Perman.
Alates 15.jaanuarist 8 nädalaks toimub Kullatera ja Südamekese lasteaia vahel keelerände projekti raames õpetajate vahetus. Täna külastas Südamekese...
Täna, 29.veebruaril, toimus moodsa õppimise haridusfestival iduEDU, mis kandis see aasta pealkirja „Digisillad mitmekultuurses hariduses“. Tallinna Kullatera lasteaiast jagasid parimaid kogemusi töötoas „Robotitega Eestist ümber maailma“ õpetajad Mairi Perman, Merili Grauberg, Signe Liblikmann ja Merit Habe ning Insplay stendis õppealajuhataja Jana Süving.