Teid kutsume nüüd looma ja vahvat lauamängu meile tooma! Kus robotid on nuppudeks ja lapsed mängu loojateks. Kultuur ja keel, et selgeks saaks siin robotid meid aitavad.
Alates 1. märtsist kuni 15. märtsini saavad Tallinna lapsevanemad esitada taotlusi elukohajärgse kooli määramiseks 1. septembril 2024 munitsipaalkoolide esimesse klassi astuvatele lastele.
Tallinna lapsevanemad saavad veel kuni pühapäevani, 24. märtsini esitada taotlusi elukohajärgse kooli määramiseks 2024/2025. õppeaastal esimesse klassi astuvatele lastele. Koolikohustuslikku ikka jõuab tänavu ligi 4600 last, Tallinna Haridusamet ootab taotlust või koolikohast loobumise teadet veel 900 lapse kohta.
Alates 1. märtsist kuni 15. märtsini saavad Tallinna lapsevanemad esitada taotlusi elukohajärgse kooli määramiseks 1. septembril 2024 munitsipaalkoolide esimesse klassi astuvatele lastele.
Täna, 5. augustil, algas teine etapp Tallinna linna värbamiskampaania „Vasta kutsele!“, mille eesmärk on leida pealinna koolidesse ja lasteaedadesse erinevate ainete õpetajaid, abiõpetajaid ja tugispetsialiste ning tunnustada kõiki kampaaniale vastanud inimesi.
Tallinna munitsipaalkoolides asub tänavu õppima 47 500 õpilast. Tallinnas on 2024/25. õppeaastal 58 munitsipaalüldhariduskooli, kus asub õppima ligikaudu 47500 õpilast. Esimesse klassi astub 3800 last. Kuni 19aastastele õppuritele pakub linn õppeaasta alguse toetust.
3. oktoobril algas Tallinna Haridusameti ja Tallinna Õpetajate maja koostöös alustavate õpetajate sisseelamisprogramm. Programmi eesmärk on toetada uute õpetajate kohanemist ametis, väärtustada õpetaja elukutset ning tagada järelkasv Tallinna lasteaedades ja koolides.
“Aasta kiusuennetaja kooli tiitli pälvinud kool on suurepärane näide teaduspõhisest KiVa programmi tõhusast rakendamisest kooliperes. Oleme Rocca al Mare kooliga koos kiusuennetuse teed käinud juba kuus aastat ning on tulemusi on siiras rõõm näha,” sõnas SA Kiusamisvaba Kool tegevjuht Ingi Mihkelson. “Tiitli sai kool, millel on KiVa programmi toel välja kujunenud tugevad kiusuennetuse traditsioonid ning kool on võtnud vedada vaimse tervise teema laiemalt.”