Tallinna 21. Kool osales ainsa üldhariduskoolina rahvusvahelises suurprojektis „Lillefestival 2017“. Festivali aed rajati Tornide väljakule 16.–18. mail.
Kullo KT Stuudio Tallinna Huvikeskusest Kullo osales 20.–21. mail Kuldse Karika finaali soolode ja duode võistlusel, saavutades kõrgeid kohti ka esikümnes.
Eesti suurimas erivajadustega laste koolis, Tallinna Tondi Põhikoolis õppivate vaimu- ja liitpuudega õpilaste väga ammuseks unistuseks on olnud kiiged, kus saaks kiikuda ka ratastoolis. Kooli unistus täitus ning kiiged avati 22. mail 2017.
20. mail toimus Salme Kultuurikeskuses uute tantsude konkursi lõppvoor, kus paljude eriilmeliste tantsude hulgast tunnustati ka mitut Tallinna Huvikeskuse Kullo õpetajate loodud tantsu.
Kõik Tallinna munitsipaallasteaiad saavad linnalt kingituseks „Etno“ komplektid, mis koosnevad stiliseeritud rahvariietest, sõlgedest ja kraaplaudadest ning mille on valmistanud linna koolide õpilased. 17. mail kell 13.45 annab abilinnapea Mihhail Kõlvart Õpetajate majas (Raekoja plats 14) kingituse lasteaiajuhtidele üle.
Tallinna päeval, 15. mail 2017 said eesti keele huvilised taas ühiselt etteütlust kirjutada. Ainest nüüd juba traditsioonilisele üritusele andis aprillis alanud Eesti Vabariik 100 tähistamine ning kirjandusrühmituse Siuru 100. aastapäev.
22. aprillil toimunud robootikavõistlusel „Võru Roboti Tšõõr“ ja „Robomiku Lahiang“ saavutas Tallinna Huvikeskuse Kullo õpilane Mikk Kruusalu joonejärgimise võistlusklassis esikoha.
Kui aprillis olid Tallinna haridusasutused haaratud ülelinnalise nutikuuga, siis 2. mail saab alguse Tallinna haridusasutuste MÕK-i kuu. Koolid ja lasteaiad korraldavad kuu aja jooksul kokku ligi 200 üritust, et jagada muutunud õpikäsituse häid kogemusi nii omavahel kui ka avalikkusega.
Tallinna Huvikeskuse Kullo kooristuudio Ellerhein tütarlastekoor ning lastekoor saavutas kõrgeid tulemusi 20.–22. aprillini toimunud rahvusvahelisel koorifestivalil Tallinn 2017.
Tänavu sügisel käivitasid Tallinna Haridusamet ja Tallinna Ülikool ühiselt õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise pilootprojekti, kus lisaks õpetajatele juhendavad õpilasi ka ülikooli magistrandid.