Kolmandat aastat järjest toimus Tallinn tänab ja tunnustab raames konkurss “Teema-aasta tegija”, mille eesmärgiks on tunnustada teema-aasta aktiivseid haridusasutusi.
Tallinna linna korraldatud Nõmme põhikooli uue hoone arhitektuurivõistluse võitis arhitektuuribüroo Stuudio 3 OÜ kavandiga „Ristkorrutis“, mille autorid on Andres Põime, Liisa Hagelberg, Liisa-Lotta Pahkma ja Lauri Vaimel.
Tallinn, kui Euroopa Roheline Pealinn, keskkonna- ja loodushoiu teema-aasta ja innovatsiooni teemakuu raames õnnestus Tallinna XXI Koolil rakendada õppeprotsessi kaasaegne nutikasvuhoone PremiFarm, mis on 21. sajandi loodusõppe läbiviimise innovaatiline ja loodussõbralik tööriist nii õpilastele, õpetajatele kui kogu kooliperele.
Projektiteema „Lighting up our Lives“ oli suurepärane kokkusattumus Tallinna Haridusameti poolt välja kuulutatud teemakuu – Valgusekuu – käsitlemiseks. Projekt keskendus tegevustele, mis aitavad meie ellu praegusel keerulisel ja pimedal ajal tuua pisutki rõõmu ja igasse päeva valgust.
Septembri viimasel nädalal külastasid meie lasteaia õpetajad Olga Janson-Kislitsõn ja Jelena Valk Hispaania partnereid rahvusvahelise Erasmus+ projekti "Digi children - healthy Europe“ raames. Kohtumisel osalesid ka õpetajad Bulgaariast, Lätist, Leedust ja Portugalist. Need päevad olid äärmiselt sisukad ja andsid tuge, et edendada laste ning kollektiivi digiteadlikkust ning mitmekesistada õppetööd.
Solaride korraldas Build-a-Thon Energy häkatoni, mis toimus 18.–20. oktoobril. Häkaton algas reede õhtul kell 16:00 Mektoris, kus osales 16 meeskonda, kes said valida kuue erineva väljakutse vahel.
Seoses eestikeelsele haridusele üleminekuga oleme algatanud Tallinna Lehola Lasteaias alates käesolevast sügisest laste keelerände projekti, mille eesmärgiks on arendada laste keeleoskust ning valmistada neid ette kooliõpinguteks, pakkudes samal ajal igakülgset toetust.
Septembrist 2024 kuni märtsini 2025 osalesid Tallinna Mustakivi Lasteaia "Naeratuse" rühma lapsed Eesti riigi poolt toetatud projektis "Olen kliima- ja roheteadlik", mis on suunatud lastel kliimamuutustega seotud arusaama ja hoiakute kujundamisele nagu looduse väärtustamine, elektri ja vee säästlik tarbimine, tervislik ja säästlik toitumune, prügi sorteerimine ja jäätmete taaskasutamine ning bussiga, rattaga või jalgsi liikumine.