2021. aasta algusest tööd alustav Tallinna Strateegiakeskus korraldab linna arengu- ja strateegiliste eesmärkide väljatöötamist ja nende elluviimise...
Alanud aasta tõi mitu olulist muudatust tarbija õigustesse ning kauplejate kohustustesse. Olulisematest muudatustest teeb ülevaate TTJA tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Kristina Tammaru.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) tuletab hooneomanikele meelde, et katustele kogunev raske lumi võib kujutada endast ohtu nii katuste all liiklejaile kui ka varale, näiteks autodele. Oht suureneb veelgi sulailmadega, mil lumi ja jää hakkavad katustelt alla libisema. Võimaliku ohu puhul tuleb piirata inimeste ligipääsu räästa alusele alale ning puhastada koheselt nii katus kui ka räästad.
7. septembril toimunud Tallinna tarbijaõiguste päeval "Targad tehingud" keskenduti ühe teemana tarbijakaitse valdkonnas korduma kippuvatele küsimustele ning põhilistele probleemidele, millega tarbijavaidluste komisjoni poole pöördutakse.
7. septembril toimunud Tallinna tarbijaõiguste päeval "Targad tehingud" keskenduti ühe teemana internetikaubandusele, sest viimase aasta jooksul on e-poodidest tehtavate ostude arv hüppeliselt kasvanud. Vestlusringis arutleti, millises seisus on Eesti e-kaubandus aastal 2021, millele e-poest kaupa või teenust ostes tähelepanu pöörata ning mis teeb e-poe kasutajasõbralikuks.