Projektid Avaleht Muinasjutu Lasteaed Projektid Tallinna Muinasjutu Lasteaed on läbi aegade osalenud erinevates projektides: Comeniuse projekt „REACH FOR THE STARS”(2011-2013) Projekt „Õpime...
Projektid Avaleht Lasteaia üldtutvustus Projektid Meie lasteaed kasutab võimalust rikastada laste toitu soodsa koolipiima ja lastele tasuta jagatava puuviljaga . Toetusi annab Põllumajanduse...
Tallinna välisprojektid Avaleht Tallinna välisprojektid Käimasolevad projektid ACCESS – kultuuri kättesaadavus kõigile AI4Cities –süsinikneutraalsuse saavutamine Centrinno – loomekeskuse loomine GoGreen...
Virmalise Lasteaia õpetajad MÕKi otsimas! Avaleht Projektid Virmalise Lasteaia õpetajad MÕKi otsimas! Virmalise Lasteaia õpetajad käisid õpirände projekti "Virmalise Lasteaia õpetajad MÕKi otsimas" raames perioodil 01.09.2020 - 30.06.2022 oma Euroopa...
Circular economy (2024/26) Avaleht Koolielu Projektid Nordplus Programme Circular economy (2024/26) Circular economy (2024/26) Projekti kood: NPR 2024/2026 10159 Projektis osalevad Leedu, Eesti ja Läti 2024/25. õppeaastal algas koolis Nordplus...
Toetus muusikaprojektidele Avaleht Kultuurikorraldajale Mittetulundustegevuse toetused kultuurivaldkonnas Toetus muusikaprojektidele Mis on taotlusvooru eesmärk ? Tallinn on UNESCO muusikalinn ning seetõttu on linna kultuurikalendrit täiendavad muusikaprojektid meie erilise...
Projektide blogid Avaleht Projektid ja Huvitegevus Projektide blogid ERASMUS+ projekt: SCORE - Sustainability-Cycling Opportunities Related to Environment (2021-2023) ERASMUS + projekt: Raising Environmental Awareness...
Tehniline abi ohuprobleemide likvideerimiseks raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel (Pääsküla ja Nõmme raudteeülesõidu rekonstrueerimiseks) Avaleht Tehniline abi ohuprobleemide likvideerimiseks raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel (Pääsküla ja Nõmme raudteeülesõidu rekonstrueerimiseks) Rahastamise programm: perioodi 2004–2006 Ühtekuuluvusfond Projekti eesmärk on suurendada ohutust raudteeülesõitudel ja raudtee läbilaskevõimet ning...