27.–28. mail viib Tallinn läbi seire 1. ja 4. klassi muukeelsete õpilaste seas nii üleminekukoolides kui ka eestikeelsetes õppeasutustes. Selle testimise eesmärk on kaardistada, millistes valdkondades vajavad õpilased ja õpetajad täiendavat tuge, et eestikeelsele õppele üleminek kulgeks sujuvalt ja lapsekeskelt.
🤩 Tõuks kätte ja trennitama! Põhja-Tallinna Valitsus kutsub juba seitsmendat suve järjest noori osalema suvises välitreeningute sarjas, kus liikumine...
Kohatasuvabastus munitsipaallasteaias Tallinna Linnavolikogu määruse " Koolieelsete munitsipaallasteasutuste kulude vanemate poolt kaetava osa määr "...
TOETUSE TAOTLUSE ESITAJA TEGEVUSE EESMÄRK / PROJEKTI NIMETUS TOETUS Järveotsa Gümnaasiumi Spordiklubi Järveotsa Gümnaasiumi rahvatantsijate osalemine...
Tallinna Haridusamet viis mai lõpus läbi seire eestikeelsele õppele ülemineku raames esimese ja neljanda klassi eesti keelest erineva emakeelega õpilaste seas. Koolidelt saadud tagasiside kinnitab, et enamik õpilasi tuli sellega edukalt toime.