Loodus- ja keskkonnahoiu teema-aasta 2022-2023 Avaleht Loodus- ja keskkonnahoiu teema-aasta 2022-2023 2022/2023 õppeaastal on Tallinna koolides ja lasteaedades läbivaks teemaks looduse- ja keskkonnahoid. Teema-aasta raames pakuvad erinevad asutused...
Sitsi Lasteaia koostööpartnerid on: Avaleht Lasteaiast Projektid, programmid, koostööpartnerid Sitsi Lasteaia koostööpartnerid on: Põhja Tallinna linnaosa lasteaiad: Taime Lasteaed Tallinna Lasteaed Ojake Tallinna Lasteaed Kajakas Tallinna Lasteaed Kelluke Lasteaed Mesipuu...
Hoolekogu Avaleht Laps käib lasteaias Hoolekogu Hoolekogu koosseis 2024 -2025 õppeaastal: 1. Reinika Rehi lapsevanem 2. Signe Kaljuste lapsevanem 3. Olga Oks lapsevanem 4. Antonina Melnikova...
Tallinna keskkonnahoiu arengukava 2022 – 2030 Avaleht Koostamisel ja kehtivad arengudokumendid Koostamisel arengudokumendid Tallinna keskkonnahoiu arengukava 2022 – 2030 Tallinna linnavolikogu algatas 29.10.2020 otsusega nr 101 linna keskkonnahoiu arengukava koostamise aastateks 2022-2030 ning kehtestas selle...
Õppeaasta temaatika ja eesmärk Avaleht Info lapsevanemale Õppetöö Õppeaasta temaatika ja eesmärk ÕPPEAASTA 2024/2025 Lähtuvalt Tallinn 2035 arengustrateegiast on 2024/25. õppeaasta pühendatud Tallinnas muusikale ja kunstile. Eesmärgiks on...
Õppeaasta eesmärgid Avaleht Õppetöö Õppeaasta eesmärgid AASTA TEEMA " Eesti keel muusikas ja kunstis" PEAEESMÄRGID 2024/2025 ÕPPEAASTAL 1.Laps omandab eesti keelt avastades, kogedes, tegutsedes muusika-ja...
TEGEVUSKAVA Avaleht Lasteaiast Dokumendid TEGEVUSKAVA Lastesõim Mõmmik tegevuskava Tallinna Lastesõim Mõmmik 2024/2025 õppeaasta teema on :"Muusika ja kunst".Õppeaasta tegevuskava on leitav siit...
2024-2025.õppeaasta eesmärgid Avaleht Õppetöö 2024-2025.õppeaasta eesmärgid Lasteaia Ojake õppekava eesmärgid lähtuvad lasteaia arengukavast, visioonist ja missioonist. 1. Tõsta pedagoogiliste töötajate pädevust eestikeelsele...
Õppeaasta eesmärgid ja tegevused 2024-2025 õ/a Avaleht Lapsevanemale Õppeaasta eesmärgid ja tegevused 2024-2025 õ/a Õppeaasta eesmärgid: 1. Digilahenduste kasutamine õppetegevuste läbiviimisel on regulaarne ( tahvlearvutid , SMART-tahvel, bee-botid). 2. Õuesõppe...